Katowice: Poprawa wydajności wentylacji wywiewnej na III piętrze w CINiBA dla zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa komfortu cieplnego CINiBA
Numer ogłoszenia: 260614 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa wydajności wentylacji wywiewnej na III piętrze w CINiBA dla zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa komfortu cieplnego CINiBA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na poprawie wydajności wentylacji wywiewnej na III piętrze w budynku Centrum Informacji Naukowej i Biblioteki Akademickiej (CINiBA) w Katowicach przy ulicy Bankowej 11A , w ramach zadania inwestycyjnego, pn.: Poprawa komfortu cieplnego CINiBA . Zakres robót obejmuje: Zwiększenie ilości powietrza usuwanego z pomieszczeń na poziomie III piętra, poprzez zabudowę dodatkowych wywiewów z regulatorami przepływu powietrza: -Dla pomieszczeń 4.06 i 4.08 należy wykonać dodatkowe wywiewy o wydajności V = 100 m3/h; -Dla pomieszczeń 4.01 i 4.13 należy wykonać dodatkowe wywiewy o wydajności V = 50 m3/h; -Dla pomieszczenia 4.07 należy wymienić jeden wywiew na układ o wydajności V = 100 m3/h. Po wykonaniu prac montażowych należy przeprowadzić regulację całego układu wentylacyjnego dla III piętra wraz z pomiarami wydajności każdego wywiewnika na tym piętrze. UWAGA! Kanały wentylacyjne zabudowane są nad sufitem podwieszonym. W korytarzu zabudowany jest sufit akustyczny o module około 60x150cm a w pomieszczeniach sufit rastrowy. Podczas wykonywania prac należy rozebrać sufity tak by ich nie uszkodzić a po zakończeniu ponownie zamontować. W sufitach podwieszanych zabudowane są instalacje między innymi takie jak: instalacja tryskaczowa, oprawy oświetleniowe, czujki pożarowe, system nagłośnienia. W przedmiarach wyszczególniono prace przygotowawcze demontażowe i montażowe, które uwzględniają również kolizje z instalacją tryskaczową. W przypadku uszkodzenia ww. elementów Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany ich na nowe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10-1, 45.33.12.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym, a także w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, 2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3) konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu robót ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, nie zależne od niego, 4) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, oraz zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia 5) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiającynie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty wartości umowy, 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/r/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH UL. BANKOWA 12 40-007 KATOWICE pok. 68.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 09:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH UL. BANKOWA 12 40-007 KATOWICE pok. 69.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie