Katowice: Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych, w tym w formie e-learningu, w ramach projektu pn.: Zwiększenie udziału osób dorosłych w kształceniu w zakresie narzędzi informatycznych i technologii - NITKA
Numer ogłoszenia: 259514 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych, w tym w formie e-learningu, w ramach projektu pn.: Zwiększenie udziału osób dorosłych w kształceniu w zakresie narzędzi informatycznych i technologii - NITKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w postaci wykładów i ćwiczeń, w tym w formie e-learningu, w ramach studiów podyplomowych Informatyka w MŚP w tematyce:
a) Moduł A- Metody analizy danych biznesowych - wykłady i ćwiczenia;
b) Moduł B - Narzędzia wspomagające analizę danych w MŚP - ćwiczenia;
c) Moduł C - Bazy i hurtownie danych - projektowanie, programowanie i zarządzanie - wykłady;
d) Moduł D - Bazy i hurtownie danych w praktyce - ćwiczenia;
e) Moduł E - Zarządzanie projektem informatycznym - wykłady i ćwiczenia;
f) Moduł F - Narzędzia projektowania i implementacji - wykłady i ćwiczenia;
g) Moduł G - Podstawy testowania oprogramowania - wykłady;
h) Moduł H - Narzędzia wspomagające proces testowania i automatyzacja procesu testowania - ćwiczenia.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) w przypadku zajęć stacjonarnych:
- przekazanie wiedzy zgodnie z zakresem tematycznym zawartym w sylabusie,
- przeprowadzanie zajęć zgodnie z ustalonym planem zajęć,
b) w przypadku zajęć e-learningowych:
- przekazanie wiedzy zgodnie z zakresem tematycznym zawartym w sylabusie oraz opracowanymi materiałami (umieszczonymi na platformie e-learningowej);
- monitorowanie aktywności uczestników przy pomocy narzędzi dostępnych na serwerze e-learningowym: stała kontrola zadań do obowiązkowego rozwiązania przez słuchacza po zakończeniu każdego działu (bloku tematycznego);
- przeprowadzanie konsultacji zdalnych dla słuchaczy uczestniczących w zajęciach.
3) Zajęcia prowadzone będą zgodnie z sylabusami, które stanowią załącznik nr 2A do SIWZ.
4) Dotyczy wszystkich modułów:
a) Zajęcia będą się odbywać od piątku do niedzieli (w weekendy) w przedziale godzinowym pomiędzy godziną 09:00 a 20:00
b) Grupy wykładowe/ćwiczeniowe - jedna grupa licząca maksymalnie 40 osób. c) 1 godzina zajęć odpowiada 45 minutom,
d) Plan zajęć słuchaczy studiów podyplomowych, celem dokładnego ustalenia przez Wykonawcę, terminu zajęć zostanie ustalony w porozumieniu z Wykonawcą przed rozpoczęciem zajęć. Wykonawca zobowiązany jest dostosować się do zmian planu zajęć wprowadzonych przez Zamawiającego.
5) Dotyczy poszczególnych modułów:
a) Moduł A - 15 godzin wykładów + 10 godzin ćwiczeń w formie e - learningu (łącznie 25 godzin zajęć w formie e-learningu),
b) Moduł B - 30 godzin ćwiczeń,
c) Moduł C - 25 godzin wykładów w formie e-learningu,
d) Moduł D - 30 godzin ćwiczeń,
e) Moduł E - 15 godzin wykładów + 10 godzin ćwiczeń w formie e - learningu (łącznie 25 godzin zajęć w formie e-learningu),
f) Moduł F - 5 godzin wykładów + 25 godzin ćwiczeń (łącznie 30 godzin zajęć),
g) Moduł G - 25 godzin wykładów, w tym 10 godzin w formie e-learningu,
h) Moduł H - 30 godzin ćwiczeń, w tym 15 godzin w formie e-learningu.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2, 2A i 3 (wzór umowy) do SIWZ, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
7) Miejsce realizacji usługi: Zajęcia stacjonarne będą się odbywały na Wydziale Informatyki i Nauki o Materiałach (WIiNoM) Uniwersytetu Śląskiego w Instytucie Informatyki przy ul. Będzińskiej 39, 41-200 Sosnowiec, natomiast zajęcia e-learningowe mogą być przeprowadzone z dowolnego miejsca (wymagany jest jedynie dostęp do sieci). W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zapewni sale wykładowe/pracownie do przeprowadzenia ćwiczeń wyposażone w odpowiedni do realizacji zamówienia sprzęt, a także stworzy dla Wykonawcy konto na platformie e-learningowej (moodle) celem prowadzenia zajęć..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), wraz z ofertą powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby/ób wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku:
1) konieczności przesunięcia terminu realizacji, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy, Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty powodujące konieczność przesunięcia terminu realizacji,
2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności od niego niezależnych,
3) ewentualnej zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji) jak wymagane w dokumentacji przygotowanej dla postępowania nr DZP.381.48.2014.UG, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności,
4) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia. 5) zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanyc
h w §1 ust. 5 wzoru umowy, z zastrzeżeniem postanowień §1 ust. 6 wzoru umowy,
6) konieczności zmiany miejsca realizacji usługi, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy albo na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego ,
7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 8) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy,
9) W sytuacji zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą- na pisemny wniosek jednej ze Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/uslugi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12 40-007 Katowice III piętro, pokój 69.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12 40-007 Katowice III piętro, pokój 69.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zwiększenie udziału osób dorosłych w kształceniu w zakresie narzędzi informatycznych i technologii - NITKA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV - Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.3 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów Strategii Europa 2020..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie