Katowice: Organizacja spotkań wielkanocnych i wigilijnych dla emerytowanych pracowników Uniwersytetu Śląskiego w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 25944 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja spotkań wielkanocnych i wigilijnych dla emerytowanych pracowników Uniwersytetu Śląskiego w 2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa gastronomiczna - organizacja spotkań wielkanocnych i wigilijnych w roku 2012, dla emerytowanych pracowników Uniwersytetu Śląskiego, na terenie miast Sosnowiec i Cieszyn. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji. 3.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: Część A: Organizacja spotkań wielkanocnych i wigilijnych dla emerytowanych pracowników Uniwersytetu Śląskiego na terenie miasta Sosnowiec - opis przedmiotu zamówienia opisany szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ Część B: Organizacja spotkania wielkanocnego i wigilijnego dla emerytowanych pracowników Uniwersytetu Śląskiego na terenie miasta Cieszyn - opis przedmiotu zamówienia opisany szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ 4.Wymagany termin realizacji zamówienia: - w zakresie części A: spotkania wielkanocne: 29 i 30.03.2012r., spotkania wigilijne: 11 i 12.12.2012r. - w zakresie części B: spotkanie wielkanocne: 29.03.2012r., spotkanie wigilijne: 11.12.2012r. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 9. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - składa Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (zalecane dla ułatwienia identyfikacji Wykonawcy) - Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 2. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta, nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym), a także w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zgodnie z rozdz. II pkt 6 SIWZ). W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. Oryginał lub czytelna, wyraźna kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy, 2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3) konieczności zmiany miejsca realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy. 4) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji danej części zamówienia; 5) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu przy pomocy potencjału podwykonawcy), 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy (w danej części). 8) w sytuacji zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/u/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12 40-007 Katowice III piętro, pokój 69.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2012 godzina 11:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12 40-007 Katowice III piętro, pokój 69.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A: Organizacja spotkań wielkanocnych i wigilijnych dla emerytowanych pracowników Uniwersytetu Śląskiego na terenie miasta Sosnowiec.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: Organizacja spotkania wielkanocnego i wigilijnego dla emerytowanych pracowników Uniwersytetu Śląskiego na terenie miasta Cieszyn.