Katowice: Dostawa lampy rentgenowskiej z anodą miedzianą - DZP.381.148.2013.DW
Numer ogłoszenia: 254867 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226473 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lampy rentgenowskiej z anodą miedzianą - DZP.381.148.2013.DW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lampy rentgenowskiej z anodą miedzianą typu Long Fine Focus - 1 szt. , zwanej dalej urządzeniem. 2. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierający minimalne wymagane parametry techniczne zawarto w załączniku nr 2, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzenia wraz z jego dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także zamontowanie i uruchomienie. 4. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu i realizacji zamówienia: 1) Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji - 2012/2013 r.), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny urządzenia; 2) Termin płatności faktury: 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT; 3) Urządzenie winno być dostarczone w dni robocze, w godzinach 8:00 - 13:00. Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Zamawiającego o planowanej dostawie co najmniej z 2 - dniowym wyprzedzeniem ( w formie rozmowy telefonicznej lub wiadomości fax, e-mail). Zamawiający może odmówić przyjęcia urządzenia dostarczonego w dni uznane u Zamawiającego za wolne od pracy oraz w dni powszednie poza godzinami 8:00 - 13:00. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: Za równoważne Zamawiający uzna urządzenie, którego parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub lepsze w stosunku do urządzenia opisanego przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.148.2013.DW. Podane nazwy należy traktować tylko przykładowo w celu lepszej orientacji Wykonawców co do jakości. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać ze wskazaniem lub równoważne. Uwaga: Oferowane urządzenie przeznaczone będzie do pracy w generatorze Philips PW 1729, który posiada Zamawiający i musi być z nim w pełni kompatybilne. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania żadnych zmian (przeróbek) oraz zastosowania adapterów do posiadanego urządzenia w zakresie dopasowania lampy przez Wykonawcę. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 28 dni od daty zawarcia umowy. 7. Adres dostawy: Śląski Instytut Fizyki, Zakład Fizyki Kryształów, ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice. 8. Wymagany okres gwarancji na oferowane urządzenie: min. 12 miesięcy lub min. 4 000 godzin pracy urządzenia od daty podpisania protokołu odbioru - w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 17. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15519,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18940,77
Oferta z najniższą ceną: 18940,77 / Oferta z najwyższą ceną: 18940,77
Waluta: PLN.