Katowice: Dostawa części komputerowych - DZP.381.142.2013.DW
Numer ogłoszenia: 252761 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223801 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części komputerowych - DZP.381.142.2013.DW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji (rok produkcji - 2013) części komputerowych, zwanych dalej urządzeniami. 2. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierający minimalne wymagane parametry techniczne urządzeń zawarto w załącznikach nr 2A-2B (Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia/Wykaz oferowanych urządzeń), które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: Część A - Dyski twarde - zgodnie z zał. nr 2A do SIWZ Część B - Macierz dyskowa wraz z dyskami - zgodnie z zał. nr 2B do SIWZ 4. Zakres zamówienia obejmuje zakup urządzeń wraz z dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem urządzeń w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki p. 420, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. Zamawiający dopuszcza realizację dostaw partiami w ramach danej części postępowania. 5. Urządzenia winny być dostarczone w dni robocze, w godzinach 8:00 - 15:00. Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Zamawiającego o planowanej dostawie co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem ( w formie elektronicznej na adres: roman.kopiec@us.edu.pl lub telefonicznie). Zamawiający może odmówić przyjęcia urządzeń dostarczonych w dni uznane u Zamawiającego za wolne od pracy oraz w dni powszednie poza godzinami 8:00 - 15:00. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 7. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy (dotyczy części A i B). 8. Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane urządzenia: w ramach części A: nie mniej niż 24 miesiące (dotyczy poz. 1-7 załącznika nr 2A do SIWZ). nie mniej niż 12 miesięcy (dotyczy poz. 8 załącznika nr 2A do SIWZ). w ramach części B : nie mniej niż 24 miesiące (dotyczy sieciowej macierzy dyskowej i dysków wskazanej w załączniku nr 2B do SIWZ). Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami i bieżącą konserwacją urządzeń. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. 9. Naprawy gwarancyjne będą dokonywane bezpłatnie, a całkowite usunięcie usterki/wady nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty powiadomienia Wykonawcy o usterce. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 17. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9, 30.23.71.34-7, 30.23.31.80-6, 30.23.70.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A - Dyski Twarde
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3865,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3737,97
Oferta z najniższą ceną: 3737,97 / Oferta z najwyższą ceną: 3737,97
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B - Macierz dyskowa wraz z dyskami
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29308,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38053,74
Oferta z najniższą ceną: 38053,74 / Oferta z najwyższą ceną: 53391,84
Waluta: PLN.