Katowice: Kompleksowa organizacja i obsługa wizyt studyjnych w 2013r
Numer ogłoszenia: 252626 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160554 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa organizacja i obsługa wizyt studyjnych w 2013r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowej organizacji w 2013 r czterech wizyt studyjnych do Finlandii (2 wizyty) oraz Wielkiej Brytanii (2 wizyty) z opieką merytoryczną do wiodących parków naukowo -technologicznych, ośrodków innowacji wraz z organizacją na miejscu specjalistycznych szkoleń dla uczestników. Zakres szkolenia winien obejmować minimum tezy/tematy ramowego programu szkolenia dla danego kraju, tak aby zrealizować założony cel/temat wyjazdu.
2.Celem wyjazdów jest wykorzystanie wyników badań naukowych w praktyce, poznanie lokalnych projektów realizowanych wspólnie przez uczelnie i parki naukowo-technologiczne. Uczestnicy powinni poznać najlepsze praktyki współpracy pomiędzy środowiskiem nauki i gospodarki Wielkiej Brytanii lub Finlandii, jak tam działają centra innowacji, parki naukowo -technologiczne jak współpracują z lokalnymi firmami (formy współpracy), jak należy animować transfer technologii. Wartością dodaną każdego wyjazdu studyjnego będzie pozyskanie kontaktów biznesowych w celu podejmowania wspólnych projektów międzynarodowych w przyszłości: PL-GB, PL-FIN, PL-FIN-GB.
3.Uczestnikami każdego wyjazdu studyjnego będzie 15 osobowa grupa składająca się z pracowników naukowych szkół wyższych, pracowników instytutów badawczych i instytutów naukowych PAN, pracowników jednostek tworzących konsorcja naukowe (z wyłączeniem przedsiębiorców) ± jeden koordynator wyjazdu.
4.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) do niniejszej Specyfikacji.
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6.Termin realizacji zamówienia w okresie od czerwca do listopada 2013 r.
7.Miejsce realizacji : Zamawiający dopuszcza organizację wyjazdów studyjnych do Finlandii (2 wizyty -czerwiec, październik) oraz Wielkiej Brytanii (2 wizyty -wrzesień, listopad).
8.Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. (załącznik nr 4 do SIWZ- Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza).
9.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
10.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12.Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
13.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
15.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
16.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
17.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 63.51.10.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kompleksowa organizacja i obsługa wizyt studyjnych w 2013r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 486878,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 345280,00
Oferta z najniższą ceną: 305408,00 / Oferta z najwyższą ceną: 610080,00
Waluta: PLN.