Katowice: Dostawa zasilacza awaryjnego wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkolenie pracowników z zakresu obsługi.
Numer ogłoszenia: 251189 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226239 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zasilacza awaryjnego wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkolenie pracowników z zakresu obsługi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia była dostawa zasilacza awaryjnego, zwanego dalej sprzętem, wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników z zakresu obsługi. Zakres zamówienia obejmował dostarczenie zamawianego sprzętu wraz z rozładunkiem, wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego i montażem, a także przeszkolenie dla 2 osób z zakresu obsługi w miejscu montażu. 2.Oferowany sprzęt musiał być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (2011/2012). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierał załącznik nr 2 do Specyfikacji. 4.Wykonawca był zobowiązany dostarczyć opis techniczny sprzętu w języku polskim. 5.Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy. 6.Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Nauk o Ziemi, Katedra Geochemii, Mineralogii i Petrografii, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec. 7.Wymagany okres gwarancji: zgodnie z gwarancją producenta. 8.Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 9.Wykonawca był zobowiązany dostarczyć instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim. 10.Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należało wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). 11.Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 12.Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych. 13.Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą będą wykonywane w polskich złotych (PLN). W przypadku Wykonawcy zagranicznego rozliczenie może nastąpić w EURO, USD. 14.Zamawiający nie przewidywał aukcji elektronicznej. 15.Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16.Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej. 17.Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 18.Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16565,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11352,90
Oferta z najniższą ceną: 11352,90 / Oferta z najwyższą ceną: 17097,00
Waluta: PLN.