Katowice: Dostawa materiałów biurowych z nadrukiem nr DZP.381.105.2015.DW
Numer ogłoszenia: 246158 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218734 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych z nadrukiem nr DZP.381.105.2015.DW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych -typu długopis z nadrukiem : - długopis granatowy z nadrukiem firmowym (jeden projekt graficzny) -8000 szt. , - długopis z nadrukiem (max. 5 projektów graficznych, max. z 2 logotypami) -1000 szt, - długopis z nadrukiem (max. 10 projektów graficznych, max. z 4 logotypami) -1000 szt, Wskazana ilość zamawianych materiałów biurowych jest wielkością maksymalną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewyczerpania całości asortymentu zamówienia, a tym samym pełnej kwoty umowy. W takim przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ustalone w oparciu faktyczną, ostateczną ilość materiałów, obliczone na podstawie cen jednostkowych wymienionych w ofercie Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje projekt-zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 do SIWZ, wykonanie oraz dostarczenie zamawianych materiałów biurowych, ich rozładunek i wniesienie do pomieszczeń Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 39.29.41.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ