Katowice: Dostawa oprogramowania oraz usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez zamawiającego oprogramowania VMware (DZP.381.48.2014.DW)
Numer ogłoszenia: 244950 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204534 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania oraz usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez zamawiającego oprogramowania VMware (DZP.381.48.2014.DW).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania oraz usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware, zwany dalej usługą wsparcia serwisowego. Usługa wsparcia serwisowego świadczona będzie przez okres 1 roku od dnia rejestracji usługi wsparcia serwisowego u producenta VMware Inc. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) aktualizację oprogramowania;
b) dostęp do poprawek udostępnianych przez producenta;
c) dostęp do bazy wiedzy;
d) wsparcie telefoniczne i internetowe przez serwis producenta.
2) Zakres zamówienia obejmuje zakup oprogramowania wraz ze wsparciem oraz dostarczenie dokumentu potwierdzającego rejestrację wsparcia serwisowego.
3) Termin gwarancji. Wymagany minimalny termin gwarancji na nośniki (jeśli dotyczy) wynosi 3 miesiące.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7) Wymagany termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji wsparcia serwisowego:
a) do 14 dni od daty zawarcia umowy (dotyczy indeksu 62120)
b) do 28 dni od daty zawarcia umowy (dotyczy indeksu 61796).
Usługa wsparcia obejmuje okres 1 roku od dnia rejestracji.
8) Miejsce realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji wsparcia serwisowego do: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, pok. 420.
9) Warunki realizacji zamówienia. Warunki płatności.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.46.30.00-1, 48.16.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70211,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ