Katowice: Dostawa oprogramowania DZP.381.147.2012.DW
Numer ogłoszenia: 244601 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222033 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania DZP.381.147.2012.DW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia była dostawa do siedziby Zamawiającego oprogramowania: a)Corel Draw Graphics Suite X6 PL Win wersja komercyjna box lub równoważne - 1 szt. b)Licencja Corel Draw Graphics Suite X6 PL Win EDU lub równoważne - 1 szt. c)Nośnik Corel Draw Graphics Suite X6 PL Win EDU lub równoważne - 1 szt. d)Acronis backup & recovery 11 workstation lub równoważne - 1 szt. 2.Opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Za równoważne Zamawiający uznawał oprogramowanie zawierające co najmniej wszystkie funkcjonalności co oprogramowanie wskazane w SIWZ. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego do oferty należało załączyć dokładny opis oferowanych produktów: parametrów i funkcjonalności, z którego wynikać będzie, iż oferowane oprogramowanie jest produktem równoważnym do przedmiotu zamówienia. Wskazane przez Zamawiającego oprogramowanie należał traktować jako przykładowe, podane Wykonawcy dla ułatwienia. 4.Wymagany minimalny okres gwarancji na nośniki: 3 miesiące. 5.Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia do 28 dni od daty zawarcia umowy. 6.Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych. 7.Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należało wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). 8.Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 9.Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych. 10.Rozliczenia finansowe między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 11.Zamawiający nie przewidywał wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej. 12.Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13.Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej. 14.Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 15.Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2804,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ