Katowice: Zakup karnetów imiennych na usługi rekreacyjne i sportowe (nr postępowania DZP.381.74.2014.UG)
Numer ogłoszenia: 238635 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup karnetów imiennych na usługi rekreacyjne i sportowe (nr postępowania DZP.381.74.2014.UG).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup karnetów imiennych na usługi rekreacyjne i sportowe, dla pracowników Uniwersytetu Śląskiego wraz z zapewnieniem możliwości zakupu karnetów imiennych dla osób towarzyszących. Zamawiający zakupi maksymalnie 1800 karnetów dla pracowników.
2) Wykonawca w ramach umowy winien zapewnić pracownikowi Uniwersytetu Śląskiego możliwość zamówienia karnetów dla osób towarzyszących (tj. współmałżonek, dzieci). Pracownik będzie rejestrował osobę towarzyszącą, zgodnie z procedurami dotyczącymi rejestracji, ustalonymi przez Wykonawcę, poprzez stronę internetową i bez pośrednictwa Zamawiającego. Cena karnetu dla osób towarzyszących nie może być wyższa od ceny karnetu dla pracownika Zamawiającego a karnet dla osoby towarzyszącej winien obejmować co najmniej ten sam zakres usługi, co karnet dla pracownika. Podana liczba maksymalna karnetów, tj. 1800 szt., nie obejmuje karnetów dla osób towarzyszących.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni:
a) dostęp do korzystania z minimum 200 obiektów sportowo-rekreacyjnych, w tym minimum 80 posiadających jednocześnie siłownię i prowadzących zajęcia fitness, zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego, w tym obligatoryjnie we wszystkich niżej wymienionych miastach:Katowice, Chorzów, Sosnowiec,Cieszyn;
b) korzystanie z wszystkich urządzeń znajdujących się na siłowni, zajęć fitness, sauny i basenu (jeżeli obiekt posiada saunę i basen),
c) trenera na siłowni z możliwością udzielenia porad trenerskich;
d) sauny, w przypadku gdy obiekt jest w nią wyposażony. Czas korzystania z sauny przez jednego użytkownika w ciągu jednego dnia nie może być krótszy niż 30 minut.
e) Wykonawca, który w ramach karnetu zapewni dostęp do co najmniej 1 basenu na terenie co najmniej jednego z miast: Katowice lub Sosnowiec lub Chorzów otrzyma dodatkowe punkty w ramach kryterium cenowego, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XI ust. 2 lit. c) SIWZ. Użytkownik powinien mieć możliwość korzystania z basenu 7 dni w tygodniu, co najmniej 1 raz dziennie przez co najmniej 45 min.
4) Wykonawca będzie zobowiązany wystawić imienne karnety dla pracowników Zamawiającego i osób towarzyszących, które umożliwią dostęp do usług określonych w pkt 3).
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
6) Termin wykonywania zamówienia: od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.02.2015r. do dnia 31.12.2015r. lub do wyczerpania maksymalnej liczby karnetów, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wraz z ofertą powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby/ób wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku:
1) zmiany terminów umownych, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
2) zmiany terminów umownych, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia,
4) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
5) zmiany stawki podatku od towarów i usług w okresie obowiązywania umowy, jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia lub na wniosek Zamawiającego,
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/uslugi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski w Katowicach
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12
40-007 Katowice
(III p., pokój 69).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2014 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Śląski w Katowicach
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12
40-007 Katowice
(III p., pokój 69).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2a ustawy Prawo zamówień publicznych (przesłanka wykluczenia Wykonawcy została opisana szczegółowo w załączniku nr 1C do SIWZ).
2) Do formularza oferty należy dołączyć wykaz co najmniej 200 obiektów sportowo-rekreacyjnych z terenu województwa śląskiego, w tym minimum 80 posiadających jednocześnie siłownię i prowadzących zajęcia fitness, zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego, w tym obligatoryjnie w miastach: Katowice, Chorzów, Sosnowiec i Cieszyn; w wykazie należy wymienić także baseny na terenie Katowic / Chorzowa / Sosnowca, jeśli Wykonawca oferuje korzystanie z basenu w co najmniej jednym z tych miast, zgodnie z dodatkowym kryterium oceny ofert (opisanym w rozdz. XI ust. 2 lit. c) SIWZ)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie