Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 234305 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200435 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, zwanego dalej sprzętem lub oprogramowaniem. Oferowany sprzęt/oprogramowanie powinien być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać stosowne certyfikaty. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: Część A - Drukarka 3D z oprogramowaniem - zgodnie z zał. nr 2A do SIWZ Część B - Oprogramowanie różne - zgodnie z zał. nr 2B do SIWZ Część C - Drukarka laserowa - zgodnie z zał. nr 2C do SIWZ 3. Szczegółowy wykaz sprzętu/oprogramowania wraz z wymaganymi parametrami i opisem przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 2A-2C (Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia/Wykaz oferowanego sprzętu/oprogramowania), które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zakres zamówienia obejmuje: Dotyczy części A: zakup sprzętu i oprogramowania wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, uruchomieniem oraz przeszkoleniem min. pięciu użytkowników w zakresie obsługi sprzętu w terminie do 2 tygodni od dnia dostawy. Dotyczy części B,C: zakup sprzętu/oprogramowania wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 5. Adres dostawy: 1) Część A: Śląskie Miedzyuczelniane Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych, ul. 75 - go Pułku Piechoty 1, 41-500 Chorzów; 2) Część B,C: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki, p. 420, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 6. Sprzęt/oprogramowanie powinno być dostarczone w dni robocze, w godzinach 8:00 - 15:00. Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Zamawiającego o planowanej dostawie co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem ( w formie elektronicznej, telefonicznie lub faxem). Zamawiający może odmówić przyjęcia sprzętu/oprogramowania dostarczonego w dni uznane u Zamawiającego za wolne od pracy oraz w dni powszednie poza godzinami 8:00 - 15:00. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: 1) W ramach części A - do 60 dni od daty otrzymania zamówienia wystawionego w wyniku zawarcia umowy; 2) W ramach części B - do 28 dni od daty zawarcia umowy; 3) W ramach części C - do 28 dni od daty otrzymania zamówienia wystawionego w wyniku zawarcia umowy. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji: w ramach części A: na drukarkę 3D - minimum 12 miesięcy, na nośniki oprogramowania - minimum 3 miesiące - w przypadku zaoferowania oprogramowania na nośnikach, w ramach części B : na nośniki oprogramowania - minimum 3 miesiące - w przypadku zaoferowania oprogramowania na nośnikach, w ramach części C: na drukarkę laserową - minimum 12 miesięcy. Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami i bieżącą konserwacją sprzętu. Bieg terminu gwarancji dla sprzętu/oprogramowania rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia karty gwarancyjnej w każdym opakowaniu ze sprzętem. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 17. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 76.26.80.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A - Drukarka 3D z oprogramowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: Część B - Oprogramowanie Różne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ