Katowice: Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników kursu XXIII Letniej szkoły w Cieszynie
Numer ogłoszenia: 231898 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników kursu XXIII Letniej szkoły w Cieszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników kursu XXIII Letniej szkoły (maksymalnie 150 osób) w Cieszynie. 2. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający, jako właściciel, odpłatnie udostępni Wykonawcy pomieszczenia, zlokalizowane w Cieszynie przy ul. Bielskiej 66 (kuchnia + zaplecze o łącznej powierzchni 258,87 m2 - wchodzące w przedmiot najmu wyposażone w instalacje: co, wod.- kan., elektryczną i gazową). Powierzchnia sali konsumpcyjnej z małą salką, pozostająca nieodpłatnie do dyspozycji Wykonawcy, wynosi 166,80 m2. 3. Wykonawca, przed terminem świadczenia usługi tj. najpóźniej do dnia 26.07.2013r. na własny koszt wykona wszelkie prace niezbędne do wykonania usługi w tym zwłaszcza: - odnowi (np. pomaluje) i umebluje pomieszczenia (w szczególności zapewni stoliki i krzesła dla 150 osób) oraz wyposaży je w niezbędny do wykonania usługi sprzęt kuchenny, -uzyska stosowne pozwolenie/decyzję z Sanepidu na prowadzenie działalności gastronomicznej w zajmowanym pomieszczeniu. - ewentualnie zawrze umowę z dostawcą gazu (jeżeli będzie chciał korzystać z gazu), 4. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się. Osobą do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest p. Zofia Legierska tel.: 33) 854-61-28. 5. Zamawiający zastrzega, że liczba osób będzie ulegała zmianie w czasie trwania kursu lecz nie przekroczy 150 uczestników. Informacje o wszelkich zmianach Zamawiający będzie podawał na bieżąco, w systemie ustalonym z Wykonawcą przed rozpoczęciem kursu. 6. W terminie od 27.07.2013r.do 29.07.2013r. usługa świadczona będzie dla ok. 20 osób (dokładną ilość Zamawiający poda na dwa dni przed realizacją), a od 30.07.2013r. do 27.08.2013r. - dla maksymalnie 150 os. 7. Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usługi w formie cateringu. 8. Termin realizacji: 1) najem pomieszczeń - od daty zawarcia umowy do 03.09.2013r. (w tym 7 dni kalendarzowych na opuszczenie zajmowanego pomieszczenia po wykonaniu usługi) 2) świadczenie usług gastronomicznych - od 27.07.2013r. do 27.08.2013r. włącznie. 9. Koszty najmu w okresie świadczenia usług gastronomicznych i w pozostałym okresie najmu różnią się. Szczegóły dotyczące kosztów najmu oraz sposobu rozliczania kosztów za media zawiera załącznik nr 2 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (wzór umowy) do SIWZ. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 oraz w załączniku nr 3 (Wzór umowy), które stanowią integralną część SIWZ. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 15. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 16. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 20. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 70.22.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta, nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym), a także w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zgodnie z rozdz. II pkt 6 SIWZ). W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy, 2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3) konieczność zmiany miejsca realizacji zamówienia jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności (siła wyższa). 4) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia; 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty stanowiącej wartość umowy o której mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy, 7) zmiany ceny - w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron. 8) w przypadku zmiany wysokości opłaty (czynszu) z tytułu najmu pomieszczenia lub w przypadku zmiany zasad w udostępnianiu pomieszczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice, ul. Bankowa 12, III p., pok. nr 69.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice, ul. Bankowa 12, III p., pok. nr 69.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 24.07.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie