Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW BUROWYCH Z NADRUKIEM
Numer ogłoszenia: 229327 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048 , strona internetowa www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BUROWYCH Z NADRUKIEM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie jest współfinansowane ze środków projektu: Informatyka Inżynierska - Kierunek Zamawiany Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Priorytet IV - Szkolnictwo wyższe i nauka, Poddziałanie 4.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji materiałów biurowych z nadrukiem, tj. ołówki (130 szt.), długopisy (130 szt.). Zakres zamówienia obejmuje zakup artykułów wraz z ich dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
2. Warunki realizacji zamówienia:
1) Maksymalny termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
2) Artykuły winny zostać dostarczone w całości jednorazową dostawą, Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych.
3) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Informacji i Promocji, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
4) Artykuły winny zostać dostarczone w dni robocze w godzinach 7:30-15:30.
5) Termin płatności faktury wynosi 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
6) Podstawą wystawienia faktury VAT będzie podpisany bez zastrzeżeń przez obydwie Strony umowy protokół odbioru ilościowo-jakościowego.
7) Wykonawca kalkulując cenę winien uwzględnić wszystkie koszty jakie poniesie celem należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji zamówienia, w tym w szczególności: koszty artykułów wraz z wykonaniem nadruku, koszty transportu, rozładunku i wniesienia artykułów do pomieszczeń Zamawiającego, a także podatki, opłaty i inne należności płatne przez Wykonawcę, wszelkie elementy ryzyka związane z realizacją zamówienia, koszty ogólne oraz ewentualny zysk Wykonawcy.
.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.21-5, 30.19.96.00-6.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający przeprowadził kolejno 2 postępowania w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej równowartości kwoty 200 tys. euro, tj.: 1) Postępowanie DZP.381.120.2013.DW - ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w BZP nr 187803-2013 z dn. 16.09.2013 2) Postępowanie DZP.381.137.2013.DW - ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w BZP nr 207169-2013 z dn. 08.10.2013 Postępowania zakończyły się unieważnieniem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż w obu prowadzonych postępowaniach w nie zostały złożone żadne oferty. Jednocześnie pierwotne warunki zamówienia, zarówno pomiędzy każdym w ww. postępowań konkurencyjnych, jak i zamierzonym zamówieniem z wolnej ręki nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
GRUPA MARIS, ul. Gliwicka 272, 40-862 Katowice, kraj/woj. śląskie.