Katowice: NOCLEGI, WYŻYWIENIE, NAJEM SAL W RAMACH ORGANIZOWANYCH ĆWICZEŃ TERENOWYCH W SZCZYRKU
Numer ogłoszenia: 228796 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61435 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NOCLEGI, WYŻYWIENIE, NAJEM SAL W RAMACH ORGANIZOWANYCH ĆWICZEŃ TERENOWYCH W SZCZYRKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów, wyżywienia, udostępnienie sal dydaktycznych w ramach organizowanych ćwiczeń terenowych w Szczyrku. Maksymalna przewidywana liczba uczestników: 146 osób, w tym: 135 studentów , 11 pracowników prowadzących zajęcia.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 czerwca 2013 - 7 lipca 2013 r.
4. Miejsce realizacji usługi: a) Szczyrk - ze względu na opracowane materiały dydaktyczne oraz dostępność komunikacyjną, a także występowanie wszystkich niezbędnych warunków środowiskowych do przeprowadzenia ćwiczeń zdecydowano się na wybór Szczyrku jako miejsca odbywania zajęć. Szczyrk jest tradycyjnym miejscem odbywania praktyk terenowych dla studentów. W latach 1994-2012 corocznie odbywały się tam praktyki terenowe dla studentów geografii. Efektem tych zajęć są opracowane materiały dydaktyczne i kartograficzne. Przygotowano też wiele poligonów badawczych i miejsc wykonywania stałych pomiarów, np. meteorologicznych, hydrologicznych, geologicznych i geomorfologicznych, a także z zakresu geodezji, kartografii i topografii.
b) Obiekt, w którym świadczona będzie usługa musi spełniać wszystkie wymogi określone dla hotelu co najmniej 3-gwiazdkowego w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 22 poz. 169 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby wszystkie świadczenia w ramach usługi były wykonywane na terenie jednego obiektu.
5. Warunki realizacji zamówienia: - Wykonawca odpowiada za sprawną organizację pracy przy realizacji przedmiotu umowy, w szczególności zobowiązany jest do zaangażowania właściwej liczby osób. Zaangażowane osoby winny posiadać konieczne ze względu na przedmiot umowy uprawnienia, kwalifikacje zawodowe oraz odpowiedni stan zdrowia; - Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za sprawy związane z bezpieczeństwem i higieną pracy osób zaangażowanych przy realizacji przedmiotu umowy;
- Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za naruszenie przepisów p. poż., BHP oraz przepisów sanitarnych oraz brak stosownych zezwoleń na prowadzenie działalności będącej przedmiotem zamówienia. Sankcje nałożone przez właściwe organy, w razie naruszenia ww. zasad obciążają Wykonawcę.
- Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca niezwłocznie zmieni osobę niewłaściwie wykonującą swoje obowiązki, lub której zachowanie odbiega od ogólnie przyjętych zasad w kontaktach międzyludzkich.
- Wykonawca zapewnia wysoką jakość świadczonych usług, w szczególności poprzez zapewnienie świeżych posiłków, czystości w miejscu zakwaterowania.
- Wynagrodzenie uiszczone zostanie, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. - Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy nastąpi według faktycznej liczby zrealizowanych świadczeń.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
15. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86772,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ