Katowice: Dostawa odbiorników GPS
Numer ogłoszenia: 22837 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5469 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odbiorników GPS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia była dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji (2012/2013) odbiorników GPS (22 sztuki), zwanych dalej sprzętem, oraz posiadających certyfikaty zgodności CE. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące zamawianego sprzętu zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Zakres zamówienia obejmował zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem do Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 4.Miejsce dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, pokój 417, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 5.Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych. 6.Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt, którego parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub lepsze w stosunku do sprzętu opisanego przez Zamawiającego. 7.Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy. 8.Wymagany okres gwarancji: nie mniej niż 24 miesiące. 9.Autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 10.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim. 11.Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należało wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ) 12.Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 13.Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych. 14.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 15.Zamawiający nie przewidywał aukcji elektronicznej. 16.Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 17.Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej. 18.Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 19.Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33110,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ