Katowice: Dostawa artykułów elektroinstalacyjnych, kloszy i opraw oraz przewodów elektrycznych
Numer ogłoszenia: 228200 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów elektroinstalacyjnych, kloszy i opraw oraz przewodów elektrycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, artykułów elektroinstalacyjnych, kloszy, opraw oraz przewodów elektrycznych (zwanych dalej artykułami).
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Nr 1) Część A - artykuły elektroinstalacyjne zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ;
Nr 2) Część B - artykuły elektroinstalacyjne zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ;
Nr 3) Część C - klosze i oprawy zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ;
Nr 4) Część D - przewody elektryczne zgodnie z załącznikiem nr 2D do SIWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie artykułów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj.:
1) W zakresie części A - Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 420;
2) W zakresie części B - Uniwersytet Śląski, Magazyn Artykułów Technicznych, ul. Bankowa 14, Katowice lub na wyraźne żądanie Zamawiającego: Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 420;
3) W zakresie części C - Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok.420;
4) W zakresie części D - Uniwersytet Śląski, Magazyn Artykułów Technicznych, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice lub na wyraźne żądanie Zamawiającego: Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok.420.
4. Szczegółowy opis artykułów stanowią załączniki nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ.
Wskazane w opisie ilości artykułów są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości artykułów wskazanych w załącznikach nr 2 do SIWZ, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
5. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia:
1) W zakresie części A i C - zamówienie zostanie zrealizowane, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia zamówienia wystawionego w wyniku zawarcia umowy i przesłanego do Wykonawcy faksem, drogą elektroniczną, pocztą bądź złożonego osobiście w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej ilości artykułów wskazanych w załączniku 2A i 2C do SIWZ, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
2) W zakresie części B i D - zamówienie będzie realizowane od daty zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy, albo do wyczerpania pełnej ilości artykułów (jeżeli ich wyczerpanie nastąpi przed upływem tego terminu) sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego i składanych na podstawie zawartej umowy. Realizacja każdego z zamówień złożonych przez Zamawiającego faksem, drogą elektronicznej, pocztą lub osobiście nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty otrzymania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej ilości artykułów wskazanych w załączniku 2B i 2D do SIWZ, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć artykuły w opakowaniach (paczkach) zgodnych asortymentowo i ilościowo z zamówieniem, pakowane wg danego numeru zamówienia i opatrzone tym numerem.
7. Dostarczanie artykułów w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 13:00.
W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych artykułów.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów określonych szczegółowo w ich opisie (załącznik 2A, 2B, 2C oraz 2D) w cenach zaoferowanych przez niego w ofercie.
9. Oferty niezawierające pełnego asortymentu artykułów, które Zamawiający wskazał w formularzu cenowym, stanowiącym integralną część opisu oferowanych artykułów, będą podlegały odrzuceniu, jako nieodpowiadające treści SIWZ.
10. Wymagany minimalny okres gwarancji - 12 miesięcy . Gwarancja rozpoczyna się w dacie podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru (wzór protokołu stanowi załącznik nr 1 do umowy).
11. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu artykułu oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane artykuły wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy artykułów wskazane w SIWZ. Wskazania te należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna artykuły, których parametry techniczne i funkcjonalne są co najmniej takie same (lub lepsze) jak te, które zostały wskazane jako minimalne w opisie przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
15. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
16. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
20. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.41.00-3, 44.32.21.00-4, 44.32.24.00-7, 31.65.00.00-7, 31.30.00.00-9, 31.53.25.10-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli nie jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym, a także w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z rozdziałem II, pkt.7 SIWZ)
W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.
Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę.
2. Informacja o działalności gospodarczej wygenerowana z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej - składa Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (zalecane).
Wygenerowany wydruk z systemu komputerowego CEIDG

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji:
1) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
2) zaprzestania produkcji oferowanego artykułu oraz rozpoczęcia produkcji artykułu o nie gorszych parametrach technicznych, od określonych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania poprzedzającego zawarcia umowy.
3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom,
4) wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku, o którym mowa w ust. 2) z zastrzeżeniem, iż termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni.
5) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy,
6) zmiana miejsca dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego miejsca dostawy z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego.
7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy o dofinasowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp., pok.69
40-007 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 11:30, miejsce: Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp., pok.69
40-007 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie w zakresie części D realizowane jest w ramach Projektu:
Zintegrowany System Wspomagający Zarządzaniem i Ochroną Zbiornika Zaporowego (ZiZoZap), współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG ) 01.01.02-24-078/09. Priorytet: 1. Badania i rozwój nowoczesnych technologii; Działanie: 1.1 Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy;
Poddziałania 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - artykuły elektroinstalacyjne zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ;.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - artykuły elektroinstalacyjne zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - klosze i oprawy zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ;.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D - przewody elektryczne zgodnie z załącznikiem nr 2D do SIWZ..