Katowice: DOSTAWA TABLETÓW
Numer ogłoszenia: 222958 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161422 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TABLETÓW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu: UStuŚ - Uniwersyteckie Studia Środowiskowe: Kierunek Zamawiany Ochrona Środowiska, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tabletów w ilości 135 szt. zwanych dalej także sprzętem. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem i rozładunkiem oraz wniesieniem zamówionego sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego zgodnie z ust. 3 poniżej, a także zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego sprzętu w okresie gwarancyjnym. 2. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklaturą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 30213200-7 - palmtopy, tablety. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Miejsce i sposób dostarczenia: 1) Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice - osoba odpowiedzialna - p. Edward Kudelski. 2) Dostawa będzie realizowana partiami (maksymalnie w 3 partiach - 45 szt. w każdej partii) z zastrzeżeniem, że: - pierwsza partia obejmie 45 szt. tabletów, w przypadku realizacji: - w dwóch partiach - druga partia obejmie 90 szt. tabletów, - w trzech partiach - druga i trzecia partia obejmą po 45 szt. tabletów. Zamawiający dopuszcza dostawę jednorazową (135 szt.). 5. Wymagany termin realizacji zamówienia: Pierwsza partia (45 szt.) zostanie dostarczona w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy, a kolejne partie nie później niż do 19.06.2013r., z zastrzeżeniem, że w przypadku dostawy jednorazowej, Wykonawca dostarczy całość sprzętu (135szt.) w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący integralną część SIWZ. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać stosowne certyfikaty. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu sprzętu oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt wykonany był pod względem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym, w taki sposób jak przykładowy (wzorcowy) typ sprzętu wskazany w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu należy traktować, jako przykładowe i pomocnicze. 8. Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiące. Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami i bieżącą konserwacją sprzętu. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48292,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57121,20
Oferta z najniższą ceną: 50366,29 / Oferta z najwyższą ceną: 72231,75
Waluta: PLN.