Katowice: Zorganizowanie wyjazdu integracyjno - rehabilitacyjnego
Numer ogłoszenia: 219804 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu integracyjno - rehabilitacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu integracyjno-rehabilitacyjnego dla maksymalnie 21 osób (przyszłych studentów Uniwersytetu Śląskiego i opiekuna) - zwanego dalej obozem. Przyjazd i wyjazd uczestników obozu zapewnia Zamawiający.
2. Miejsce zorganizowania obozu - placówki lub ośrodki zlokalizowane w promieniu do 150 km od Katowic. W ośrodku musi istnieć możliwość pobytu z psem asystującym.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Termin realizacji zamówienia: 19.09.2011r. - 25.09.2011r.
5. Przewidywana, maksymalna ilość uczestników obozu została oszacowana na 21 osób, w tym: osoby niepełnosprawne oraz 1 opiekun.
.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 19.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w wykonaniu co najmniej dwóch (2) usług polegających na organizacji pobytu rehabilitacyjnego dla grupy minimum 15 osób niepełnosprawnych (w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich), o podobnym zakresie świadczeń jak objęte niniejszym zamówieniem (tj. zakwaterowanie, wyżywienie, opieka medyczna, zabiegi i zajęcia rehabilitacyjne, zapewnienie ubezpieczenia) bez względu na wartość usługi.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Przez jedną usługę Zamawiający rozumie świadczenie realizowane
w ramach jednej umowy.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunków:
1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt. 1 SIWZ,
2.wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie o których mowa w rozdziale IV ust.1 pkt. 2 i 3 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować ośrodkiem spełniającym poniższe warunki:
1. jest wpisany do rejestru ośrodków, w których mogą się odbywać turnusy rehabilitacyjne i jest uprawniony do przyjmowania zorganizowanych grup turnusowych osób niepełnosprawnych,
2. zlokalizowany jest w promieniu do 150 km od Katowic,
3. warunki techniczne, lokalowe oraz wyposażenie ośrodka zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia, tzn. basen kąpielowy na terenie ośrodka, dostęp do internetu, świetlicy, bezpłatny parkingu (na terenie ośrodka),
4. co najmniej 2 pokoje 2-osobowe przystosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, 1 pokój jednoosobowy , 8 pokoi 2-osobowych. Każdy pokój musi posiadać łazienkę, balkon oraz wyposażenie: telewizor, radio i czajnik.
Możliwość pobytu z psem asystującym.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ oraz wykaz , o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt.4.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 100.000,00 PLN, (słownie: sto tysięcy zł);
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży do oferty:
1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
- o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt.1 SIWZ,
2. opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w wysokości wymaganej przez Zamawiającego, - o którym mowa w rozdziale IV ust 1 pkt. 5 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis oferowanej w niniejszym postępowaniu usługi, opis ośrodka, warunków lokalowych, informacja o możliwości pobytu w ośrodku z psem asystującym.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
2. Pełnomocnictwo, wymagane jest jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika
3. Dokument wydany przez wojewodę, potwierdzający aktualny wpis do Rejestru ośrodków, w których mogą się odbywać turnusy rehabilitacyjne oraz że ośrodek uprawniony jest do przyjmowania zorganizowanych grup turystycznych osób niepełnosprawnych, m.in. poruszających się na wózkach inwalidzkich, aktualny w okresie wyjazdu rehabilitacyjnego.
4. Oświadczenie Wykonawcy o możliwości pobytu w ośrodku z psem asystującym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w przypadku:
1) konieczności przesunięcia terminów wskazanych w umowie, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
3) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia,
4) zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji niezbędnych do realizacji danej części zamówienia (dotyczy przypadku w którym Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu przy pomocy potencjału podwykonawcy),
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany wartości umowy, o której mowa w § 6 ust 3 wzoru umowy,
7) w sytuacji zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski Dział Zamówień Publicznych 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12 p. 69 IIIp.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Śląski Dział Zamówień Publicznych 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12 p. 69 IIIp.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 14.09.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie