Katowice: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja pomieszczeń budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach przy ulicy Bankowej 12
Numer ogłoszenia: 219227 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346870 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja pomieszczeń budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach przy ulicy Bankowej 12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja pomieszczeń budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach przy ulicy Bankowej 12 wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę - jeżeli będzie to konieczne lub z uzyskaniem postanowienia o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych lub złożeniem wniosku o zmianę sposobu użytkowania obiektu lub jego części organowi administracji architektoniczno - budowlanej (jeżeli będzie to konieczne). 2. Zakres opracowania projektowego obejmuje: 2.1. Projekt budowlany - 4 kpl. 2.2. Projekt wykonawczy wielobranżowy - 4 kpl. obejmujący: a) część architektoniczną; b) część instalacyjną elektryczną; c) instalację teleinformatyczną - jako odrębne opracowanie projektowe; d) linię kabla telefonicznego relacji Centrala telefoniczna - szafa internetowa w budynku Rektoratu - jako odrębne opracowanie projektowe. 2.3. Przedmiary robót z podziałem na branże (dotyczy ppkt. 2.2.) - 4 kpl. 2.4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 kpl. 2.5. Kosztorysy inwestorskie (dotyczy ppkt. 2.3.) - 4 kpl. 2.6. Wersja elektroniczna (dotyczy poz. 2.2, 2.3, 2.4, 2.5) - 4 szt. 2.7. Złożenie w Wydziale Budownictwa Urzędu Miasta Katowice wniosku o pozwolenie na budowę - jeżeli w ocenie Projektanta zakres prac budowlanych będzie wymagał pozwolenia na budowę lub uzyskanie postanowienia o przyjęciu zgłoszenia o rozpoczęciu robót budowlanych lub złożenie wniosku o zmianę sposobu użytkowania obiektu lub jego części organowi administracji architektoniczno-budowlanej, jeżeli w ocenie Projektanta będzie to zasadne. Wykonawca przed przystąpieniem do prac projektowych zobowiązany jest do przeprowadzenia inwentaryzacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. W projektach należy przewidzieć między innymi: A. Roboty budowlane - wyburzenie ścianek działowych; - wykucie nowych otworów drzwiowych; - skucia istniejących fartuchów ceramicznych w miejscach po zdemontowanych urządzeniach badawczych; - wymianę lastrykowych wewnętrznych parapetów podokiennych; - zamurowanie zbędnych otworów drzwiowych; - wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej; - wymianę wykładzin podłogowych (PCV i Dywanowych); - naprawę i malowanie ścian w pomieszczeniach; - montaż przesuwnej, otwieranej ścianki działowej w Sali konferencyjnej; - montaż sufitów podwieszanych w korytarzach. B. Roboty elektryczne - szczegółowa inwentaryzacja sieci elektrycznej na odcinku rozdzielnia obiektowa - tablice zasilające piętrowe; - zinwentaryzowanie nowych elementów nowej instalacji zasilającej nowe centrale wentylacyjne i klimatyzatory podłączone do starych tablic zasilających; zaprojektować ich przepięcie do nowoprojektowanych tablic piętrowych; - zaprojektowanie linii WLZ-ów w ciągach korytarzowych nad przewidzianymi do wykonania sufitami podwieszonymi; - zaprojektowanie instalacji elektrycznych w poszczególnych pomieszczeniach; B.1. Zaprojektowanie dla całego segmentu instalacji komputerowej oraz telefonicznej. - przy projektowaniu wykorzystać wytyczne użytkowników, co do zagospodarowania poszczególnych pomieszczeń, - z sekcją informatyczną uzgodnić miejsce wypinania starych przewodów instalacji komputerowych i wpięcie nowych w serwerowni, - j.w. dla przewodów telefonicznych. B.2. Zaprojektowanie linii kabla telefonicznego relacji Centrala telefoniczna (budynek Instytut Fizyki, ul Uniwersytecka 4 ) - szafa internetowa w budynku Rektoratu (ul. Bankowa 12). - przeprowadzić inwentaryzację istniejącej linii kablowej na ww. opisanym odcinku; - w oparciu o inwentaryzację opisać możliwość wykorzystania istniejących kanałów kablowych, w szczególności: a) odcinek od studni teletechnicznej zlokalizowanej w chodniku przy narożu budynku (przy głównym wejściu Bankowa 14), wzdłuż tego budynku do studni teletechnicznej zlokalizowanej naprzeciw północnego szczytu budynku Rektoratu, a z tej studzienki po przez przepust pod drogą do studzienki zlokalizowanej w trawniku przy wschodnim narożu północnej ściany szczytowej budynku Rektoratu; b) możliwości wykorzystania dwóch rur PCV o średnicy 50 mm ułożonych pod nową elewacją i biegnących na pierwsze piętro, gdzie na korytarzu pod stropem wchodzą do budynku. - zaprojektować linię kabla telefoniczną o pojemności, co najmniej 50 par z uwzględnieniem wniosków wynikających z inwentaryzacji. 4. UWAGA: W dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane (tj. w projekcie budowlanym i wykonawczym, a także przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych), Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można jego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. W takim przypadku, Wykonawca w dokumentacji musi wskazać parametry, które nie będą naruszały zasady uczciwej konkurencji. 5. Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, tj. musi być opracowana należycie, gwarantować uzyskanie pozwolenia na budowę/uzyskanie postanowienia o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych/złożenie wniosku o zmianę sposobu użytkowania obiektu lub jego części (w zależności, która z opcji będzie konieczna) oraz prawidłową wycenę i realizację robót budowlanych. Winna być opracowana w sposób eliminujący ryzyko wystąpienia robót dodatkowych wynikających z jej niekompletności lub nieprawidłowości. Dokumentacja projektowa stanowi najistotniejszy element opisu przedmiotu zamówienia publicznego na roboty budowlane, zatem należy ją opracować zgodnie z zapisami art. 29 i 30 ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 6. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) do niniejszej Specyfikacji. 7. Zamawiający informuje, iż umożliwi, na wniosek Wykonawcy, wizję lokalną po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z p. inż. Stefanem Mucha, tel. (32) 359-20-97. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy bez konieczności uzyskania pozwolenia na budowę, z uzyskaniem postanowienia o przyjęciu zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych lub z złożeniem wniosku o zmianę sposobu użytkowania obiektu lub jego części (jeżeli będzie to zasadne) lub do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy w przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę. 9. Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. 15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 18. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 19. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ