Katowice: Dostawa wirówki z rotorem
Numer ogłoszenia: 218463 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192059 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wirówki z rotorem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia była dostawa 1 sztuki wirówki z rotorem, zwanej dalej urządzeniem. Zakres zamówienia obejmował dostarczenie zamawianego urządzenia wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego. 2.Oferowane urządzenie musiało być fabrycznie nowe oraz pochodzić z bieżącej produkcji (2011/2012). 3.Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierał załącznik nr 2 do Specyfikacji. 4.Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uznawał urządzenie, którego parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub wyższe niż te, które zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2). 5.Wymagany termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. 6.Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Zakład Materiałów Amorficznych i Nanokrystalicznych, ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice. 7.Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące. 8.Wykonawca zobowiązany był zapewnić krajowy serwis gwarancyjny, czas reakcji serwisu w okresie objętym gwarancją- do dwóch (2) dni roboczych. Czas naprawy w okresie objętym gwarancją - do czternastu (14) dni. 9.Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). 10.Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 11.Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych. 12.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą będą dokonywane w polskich złotych (PLN). 13.Zamawiający nie przewidywał aukcji elektronicznej. 14.Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15.Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej. 16.Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 17.Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5986,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ