Katowice: Dostawa wideoprojektorów
Numer ogłoszenia: 215332 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143018 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wideoprojektorów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia była dostawa wideoprojektorów, zwanych dalej sprzętem. Zakres zamówienia obejmował dostarczenie zamawianego sprzętu wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego, bez montażu i uruchamiania. 2.Oferowany sprzęt musiał być fabrycznie nowy oraz pochodzić z bieżącej produkcji (2012/2013). 3.Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierał załącznik nr 2 do Specyfikacji. 4.Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt, którego parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub wyższe niż te, które zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2). 5.Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych. 6.Wykonawca był zobowiązany dostarczyć opis techniczny oraz instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim. 7.Wymagany termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia realizowany będzie partiami, na podstawie zamówień wystawionych przez Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb Zamawiającego, do wyczerpania ilości sprzętu określonego w umowie, albo do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych przez Zamawiającego na zakup niniejszego sprzętu, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Termin dostawy: do 14 dni od daty otrzymania zamówienia. 8.Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 420. 9.Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy na wideoprojektory. Gwarancja na lampy zgodna z gwarancją producentów wideoprojektorów. 10.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić krajowy serwis gwarancyjny, czas reakcji serwisu w okresie objętym gwarancją- jeden (1) dzień roboczy. Czas naprawy w okresie objętym gwarancją - do czternastu (14) dni. W przypadku naprawy gwarancyjnej w serwisie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zastępczy o parametrach technicznych takich samych lub wyższych niż sprzęt będący w naprawie. 11.Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego każdorazowo o zakończeniu serii produkcyjnej oferowanego wideoprojektora oraz wskazania jego naturalnego następcy bez zmiany jego ceny jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy. 12.Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). 13.Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 14.Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych. 15.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą będą dokonywane w polskich złotych (PLN). 16.Zamawiający nie przewidywał aukcji elektronicznej. 17.Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 18.Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej. 19.Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 20.Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 655741,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ