Katowice: Świadczenie usług filmowych dla WRiTV Uniwersytetu Śląskiego - DZP.381.66.2013.UG
Numer ogłoszenia: 20891 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255781 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług filmowych dla WRiTV Uniwersytetu Śląskiego - DZP.381.66.2013.UG.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług postprodukcyjnych dla potrzeb dydaktycznych oraz etiud praktycznych dla studentów Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2A, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż 02.01.2014 r.) do dnia 31.12.2014 r. albo do wyczerpania kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu i realizacji zamówienia:
1) Przedmiot umowy realizowany będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń produkcyjnych każdorazowo określających rodzaj usługi, rodzaj materiału filmowego oraz jednostkę miary;
2) Faktycznie poniesione koszty rozliczane będą z dokładnością do minuty, w przypadku gdy jednostkę miary stanowi godzina, oraz do sekundy przypadku, gdy jednostkę miary stanowi minuta;
3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby materiały były obrabiane chemicznie zgodnie ze standardem określonym przez producenta taśmy filmowej (zachowany dokładny czas wywoływania filmów, temperatura, parametry poszczególnych kąpieli w odczynnikach chemicznych);
4) Wszelkie urządzenia, środki, itp. konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy zapewnia Wykonawca;
5) Po stronie Wykonawcy leży zapewnienie wszelkich nośników, również tych nie wymienionych w cenniku. Ewentualny ich koszt winien być wliczony w cenę świadczonej usługi.
6) Zamawiający na swój koszt i odpowiedzialność zobowiązuje się dostarczać i odbierać przedmiot umowy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
6 . Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.11.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ