Katowice: Dostawa mebli akademickich i biurowych do obiektów Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach i Cieszynie (DZP.381.124.2012.DW)
Numer ogłoszenia: 208453 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180143 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli akademickich i biurowych do obiektów Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach i Cieszynie (DZP.381.124.2012.DW).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli akademickich i biurowych, zwanych dalej meblami. 2.Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2A, 2B do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: A. Meble akademickie (Według opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A do SIWZ) B. Meble biurowe (Według opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 2B do SIWZ) 4.Zakres zamówienia obejmuje zakup mebli, ich dostarczenie do Zamawiającego pod adres, wskazany w pkt 5 SIWZ, a także rozładunek oraz montaż mebli. 5.Adres dostawy, rozładunku i montażu: W zakresie części A: a)poz. 1 - Wydział Pedagogiki i Psychologii, ul. Grażyńskiego 53, Katowice; b)poz. 2-7 - Dom Asystenta nr 3, ul. Paderewskiego32, Katowice; c)poz. 8-10 - Osiedle Akademickie w Cieszynie, ul. Niemcewicza 8 Cieszyn; W zakresie części B: a)Wydział Filologiczny Uniwersytetu Śląskiego, pl. Sejmu Śl. 1 Katowice; 6.Wymagany termin realizacji zamówienia w zakresie części A, B: do 21 dni od daty zawarcia umowy. 7.Wymagany minimalny okres gwarancji w zakresie części A, B: na krzesła - 24 miesiące, nie krócej jednak niż gwarancja producenta. Pozostałe meble - 36 miesięcy, nie krócej jednak niż gwarancja producenta. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez obie strony. 8.Wymagania Zamawiającego dotyczące oferowanych mebli oraz sposobu realizacji zamówienia: a)meble muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji; b)meble muszą być skręcane; Zamawiający nie dopuszcza mebli klejonych. 9.Meble winny posiadać poniższe atesty i certyfikaty: W zakresie części A: -Atest higieniczny na płytę wiórową użytą do produkcji mebli; -Atest higieniczny na obrzeże PCV; -Atest higieniczny na kleje; -Atest higieniczny na powłokę lakierniczą (dot. stelaży metalowych); -Oświadczenie o zgodności produkcji mebli z polskimi normami PN-92F-06000/01 oraz PN-92F-06000/02; -Atest (sprawozdanie) na trudnopalność tapicerki wg parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia; -Atest (sprawozdanie) na trudnościeralność tapicerki wg parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. -Meble winny być wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18mm (jeżeli Zamawiający nie wskazał inaczej); -Meble winny posiadać okleinę PCV nie mniejszą niż 2 mm; W zakresie części B: -Meble winny być wykonane z płyty melaminowanej o grubości 18mm (jeżeli Zamawiający nie wskazał inaczej); -Blat kuchenny z płyty min. 30mm; -Meble winny posiadać okleinę PCV, grubość nie mniejszą niż 1 mm (regały) i 2 mm (blaty); -Przekrój stelaża stołów (dla studentów): dla kwadratowych rur min. 30x30 mm, dla stołów z okrągłych rur minimum ø 40mm, pod blatem rura wzmacniająca konstrukcję; -Metoda malowania nóg: proszkowa -Zamki w drzwiach z kluczem, którym można otworzyć tylko jeden zamek. 10.Dostawa wraz z montażem będzie wykonywana w dni robocze tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia mebli dostarczonych poza wyznaczonymi godzinami, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 11. Naprawy gwarancyjne będą dokonywane bezpłatnie u Zamawiającego, a całkowite usunięcie usterki nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty powiadomienia Wykonawcy o usterce. 12.Jeżeli z przyczyn technicznych wady nie da się usunąć u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć na okres dokonywanej naprawy mebel zastępczy, odpowiadający meblowi przekazanemu do naprawy. 13.Jeżeli Zamawiający nie wskazał kolorystyki mebli, to po zawarciu umowy, a przed dokonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki dostarczanych mebli (ewentualne preferencje wskazane w opisie technicznym - załączniki 2A, 2B). 14.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu mebli oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane meble wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowy (wzorcowy) typ mebli wskazany w SIWZ. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach jak opisane w specyfikacji lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. 15.Dla krzeseł zamawiający dopuszcza odchylenie od podanych od podanych wymiarów na poziomie + 4%. Dla mebli Zamawiający nie dopuszcza zmiany wymiarów blatów biurek, wysokości biurek oraz głębokości i szerokości szaf, dla pozostałych wymiarów Zamawiający dopuszcza odchylenie od podanych wartości na poziomie + 3%. 16.Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. 17.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). 19.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 20.Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 21.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 22.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 23.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 24.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 25.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne. ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.10.00.00-3, 39.14.00.00-5, 39.00.00.00-2, 39.13.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: A. Meble akademickie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32032,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43367,34
Oferta z najniższą ceną: 43367,34 / Oferta z najwyższą ceną: 47925,72
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: B. Meble biurowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27734,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28182,99
Oferta z najniższą ceną: 28182,99 / Oferta z najwyższą ceną: 40235,53
Waluta: PLN.