Katowice: Dostawa źródeł światła
Numer ogłoszenia: 205765 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164645 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa źródeł światła.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, źródeł światła (zwanych dalej artykułami). 2.Wykonawca dostarczy artykuły oraz dokona ich rozładunku i wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki pok.420, Katowice ul. Bankowa 12. 3.Szczegółowy opis artykułów stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Zamówienie zostanie zrealizowane jednorazową dostawą na podstawie indeksów w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. 5.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć artykuły w opakowaniach (paczkach) zgodnych asortymentowo i ilościowo z zamówieniem, pakowane wg danego numeru indeksu i opatrzone tym numerem. 6.Dostarczenie artykułów w ramach zamówienia możliwe będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 13:00. Na dwa dni przed dostawą Wykonawca zawiadomi Zamawiającego faksem, mailem lub telefonicznie o planowanym terminie dostarczenia artykułów. 7.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia artykułów określonych szczegółowo w ich opisie (opis techniczny oferowanych artykułów - załącznik 2B) w cenach zaoferowanych przez niego w ofercie (wykaz oferowanych artykułów- załącznik 2A). 8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9.Oferty niezawierające pełnego asortymentu artykułów, które Zamawiający wskazał w wykazie artykułów (załącznik nr 2), będą podlegały odrzuceniu, jako nieodpowiadające treści SIWZ. 10.Wymagany okres gwarancji - zgodnie z gwarancją producenta artykułów. Gwarancja rozpoczyna się w dacie podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru (wzór protokołu stanowi załącznik nr 1 do umowy). 11.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu artykułu oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane artykuły wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy artykułów wskazane w SIWZ. Wskazania te należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wskazanie takie jest uzasadnione specyfiką zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna artykuły, których parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub wyższe niż te, które zostały wskazane w wykazie artykułów (załącznik nr 2). 12.Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. 13.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. 14.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). 15.Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 16.Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej. 17.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 18.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 19.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 20.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.21.20-1, 31.51.21.00-9, 31.53.29.20-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ