Katowice: Przygotowanie graficzne i druk materiałów promocyjnych wraz z dostawą
Numer ogłoszenia: 205556 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124910 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie graficzne i druk materiałów promocyjnych wraz z dostawą.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie graficzne i druk materiałów promocyjnych wraz z ich dostawą, wniesieniem i rozładunkiem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Usługa będzie obejmowała druk następujących materiałów promocyjnych w ramach poszczególnych zadań: Zadanie 1) Broszury rekrutacyjne; Zadanie 2) Kryteria kwalifikacyjne na studia; Zadanie 3) Plakaty; Zadanie 4) Planery akademickie; Zadanie 5) Teczki; Zadanie 6) Certyfikaty i ankiety; Zadanie 7) Ulotki Biura Karier UŚ; Zadanie 8) Plakaty - badanie losów zawodowych absolwentów; Zadanie 9) Folder dla pracodawców w języku angielskim; Zadanie 10) Poradnik dla studentów; Zadanie 11) Album - Absolwent 2012/2013; Zadanie 12) Broszura promująca studia podyplomowe; Zadanie 13) Ulotka w języku angielskim; Zadanie 14) Ulotka w języku rosyjskim nr 1; Zadanie 15) Ulotka w języku rosyjskim nr 2; Zadanie 16) Ulotka w języku ukraińskim; Zadanie 17) Ulotka Zadanie 18) Plakat - współfinansowane w ramach Siódmego Programu Ramowego Unii Europejskiej w ramach projektu o nazwie Advanced Particle Phenomenology in the LHC era (LHCPhenoNet) w ramach programu SP3-People, na podstawie umowy w sprawie przyznania grantu nr 264564. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem maksymalnych ilości i zakresu poszczególnych zadań oraz sposobu ich realizacji zawarto w załączniku nr 2, który integralną część SIWZ. 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: przez okres 12 miesięcy, sukcesywnie według potrzeb zamawiającego na podstawie zleceń albo do wyczerpania wartości umowy. 5. Miejsce dostarczenia materiałów: każdorazowo będzie wskazane przez Zamawiającego w zleceniu (z uwagi na fakt, iż zlecenia dotyczyć będą wydziałów i jednostek Zamawiającego zlokalizowanych w różnych miastach woj. śląskiego). 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 10. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 14. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150213,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ