Katowice: Dostawa druków DZP.381.47.2013.DW
Numer ogłoszenia: 203584 - 2013; data zamieszczenia: 25.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64379 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków DZP.381.47.2013.DW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia była dostawa dyplomów doktora nauk w ilości 100 szt., zwanych dalej drukami. Zakres zamówienia obejmował dostarczenie zamawianych druków wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierał załącznik nr 2 do Specyfikacji. 3.Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych. 4.Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych. 5.Wymagany termin realizacji zamówienia: 21 dni od daty zawarcia umowy. 6.Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice. 7.Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). 8.Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą będą dokonywane w polskich złotych (PLN). 11.Zamawiający nie przewidywał aukcji elektronicznej. 12.Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13.Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej. 14.Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 15.Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.80.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2076,00
Oferta z najniższą ceną: 2076,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2706,00
Waluta: PLN.