Katowice: Usługa w zakresie demontażu oraz przeniesienia skanera mikrotomograficznego z Katowic waz z zainstalowaniem w miejscu docelowym w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 201535 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 309202 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie demontażu oraz przeniesienia skanera mikrotomograficznego z Katowic waz z zainstalowaniem w miejscu docelowym w Chorzowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie demontażu oraz przeniesienia skanera mikrotomograficznego, zwanego dalej urządzeniem, z Katowic waz z zainstalowaniem w miejscu docelowym w Chorzowie. 2. Urządzenie, które zostanie objęte przedmiotową usługą to skaner mikrotomograficzny GE Phoenix v/tome/x o wadze 1,5 tony; wymiary: 1,7/2,5/1,8m. 3. Zakres zamówienia obejmuje demontaż, pakowanie i przygotowanie urządzenia do transportu wraz z jego zabezpieczeniem na czas transportu oraz jego transport z budynku Instytut Fizyki, ul. Uniwersytecka 4, pok. 30, Katowice (dalej: dotychczasowa lokalizacja), a także rozładunek, wniesienie urządzenia, oraz jego montaż, przyłączenie i uruchomienie w pomieszczeniu Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie, w budynku H, ul. 75 Pułku Piechoty 1 (dalej: miejsce docelowe) a także inne czynności wskazane w SIWZ. 4. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) demontaż, zapakowanie, zafoliowanie lub inne zabezpieczenie urządzenia w przypadku takiej konieczności, 2) zniesienie urządzenia do samochodu, którym zostanie przetransportowane, prawidłowe zabezpieczenie przenoszonego urządzenia podczas transportu, jego transport i wniesienie do docelowego, nowego pomieszczenia, 3) montaż i instalacja urządzenia w nowej lokalizacji, 4) transport samochodem wyposażonym w szczególności w niezbędne zabezpieczenia do przewozu urządzenia będącego przedmiotem zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) realizacji usługi w sposób płynny, bez zbędnych przestojów, 2) dostarczenia odpowiedniej ilości wytrzymałych pudeł/pojemników, oraz folii zabezpieczającej, taśm, sznurków etc., niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, 3) oględzin urządzenia przed demontażem, potwierdzonych wpisaniem do protokołu przekazania urządzenia informacji o stanie technicznym urządzenia w chwili oględzin, podpisanego przez użytkownika i Wykonawcę, 4) demontażu, o ile jest to konieczne, elementów urządzenia oraz odpowiedniego ich zabezpieczenia w czasie transportu, 5) zapakowania urządzenia, 6) przygotowania zdemontowanego urządzenia do wyniesienia z zajmowanych pomieszczeń, w szczególności jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem, 7) załadunku urządzenia do środka transportu przystosowanego do przewożenia urządzenia, 8) bezpośredniego przetransportowania, rozładunku i przeniesienia urządzenia do miejsca docelowego, 9) zabezpieczenia urządzenia w taki sposób, aby nie uległ zniszczeniu czy uszkodzeniu wskutek transportu, a także warunków atmosferycznych, 10) montażu, podłączenia urządzenia do niezbędnych mediów oraz uruchomienia urządzenia w miejscu docelowym, 11) montażu, o ile jest to konieczne, zdemontowanych na czas transportu elementów urządzenia i ich ustawienia w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach podjęcia innych, niezbędnych czynności wymaganych do prawidłowego uruchomienia urządzenia, w tym czyszczenia elementów sprzętu, 12) zapewnienia części niezbędnych do przeprowadzenia ponownego montażu, podłączenia urządzenia do niezbędnych mediów oraz jego uruchomienia, w szczególności: kabli, przewodów wodnych, złączek, zaworów. 13) sprawdzenia poprawności działania urządzenia po dokonanym jego montażu, podłączeniu oraz uruchomieniu, 14) skutecznego zabezpieczenia np. wind, ciągów komunikacyjnych, oraz pomieszczeń przed zniszczeniem, uszkodzeniem podczas realizacji umowy, 15) ubezpieczenie urządzenia na czas demontażu, załadunku, transportu, rozładunku i montażu, 16) dbania o ład i porządek w czasie realizacji umowy. Wykonawca odpowiada za wszelkie zniszczenia i zabrudzenia obiektu, spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca naprawi uszkodzenia, powstałe podczas przeprowadzki i doprowadzi do stanu pierwotnego na własny koszt, pod nadzorem Zamawiającego, 17) zapewnienia odpowiedniej liczby pracowników, sprzętu, narzędzi i środków transportu, w tym samochodów z zamkniętą skrzynią ładunkową np. kontenerową, 18) nadzoru nad urządzeniem znajdującym się w samochodzie. Niedopuszczalne jest pozostawienie załadowanego samochodu bez dozoru osoby odpowiedzialnej za przewożone mienie ze strony Wykonawcy, 19) wykonywania przedmiotu zamówienia w taki sposób, aby powierzone urządzenie nie uległo zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu, 20) wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności BHP i ppoż., 21) wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi i wskazaniami Zamawiającego. 6. Montaż i instalacja urządzenia polegać będzie na dokonaniu wszelkich czynności niezbędnych do funkcjonowania urządzenia, wraz z kontrolą dopuszczalnej dawki promieniowania rentgenowskiego z zachowaniem zasad wymaganych przez producenta, zgodnie z jego przeznaczeniem tak, aby urządzenie zachowało wszelkie cechy i właściwości umożliwiające jego pracę w nowym miejscu bez zmiany, w tym pogorszenia jego funkcjonalności. 7. Zamawiający wymaga, aby demontaż, ponowny montaż oraz instalacja urządzenia zostały przeprowadzone przez oficjalnego partnera producenta urządzenia. 8. Podstawą przystąpienia do realizacji przedmiotu umowy jest protokół przekazania urządzenia podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy oraz użytkownika. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji, obejmującej urządzenie a także usługę polegającą na montażu oraz uruchomieniu urządzenia. Okres gwarancji na skaner nie może być krótszy niż 6 miesięcy, na detektor nie może być krótszy niż 18 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru. 10. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 4 miesiące od daty zawarcia umowy. 11. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: 1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres realizacji umowy, o którym mowa w ust. 10 niniejszej SIWZ na sumę gwarancyjną co najmniej: 1.300.000,00 PLN, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 2) ubezpieczenia urządzenia na czas jego transportu z jego dotychczasowego miejsca lokalizacji w miejsce nowej lokalizacji na rzecz Zamawiającego na zasadach ubezpieczenia ładunku w transporcie krajowym w pełnym zakresie, tj. z ryzykiem kradzieży i rabunku wraz z rozszerzeniem o ryzyko załadunku i rozładunku na kwotę co najmniej 1.300.000,00 PLN. 12. Zamawiający, w celu ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, w których obecnie znajduje się urządzenie, a także pomieszczenia, w którym zostanie zamontowane po przewiezieniu. Pomieszczenia będą udostępniane w dni robocze w godzinach 9:00-14:00, na wniosek Wykonawcy złożony do Zamawiającego w formie pisemnej bądź faksem na adres określony w rozdziale VII ust. 11 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wyznaczy termin, w jakim będzie możliwe dokonanie wizji oraz powiadomi o tym Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ