Katowice: Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych E-zdrowie, w tym w formie e- learningu, w ramach projektu pn.: Zwiększenie udziału osób dorosłych w kształceniu w zakresie narzędzi informatycznych i technologii - NITKA -znak sprawy DZP.381.51.2014.UG
Numer ogłoszenia: 198425 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182069 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych E-zdrowie, w tym w formie e- learningu, w ramach projektu pn.: Zwiększenie udziału osób dorosłych w kształceniu w zakresie narzędzi informatycznych i technologii - NITKA -znak sprawy DZP.381.51.2014.UG.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w postaci wykładów i ćwiczeń na studiach podyplomowych E-zdrowie, w tym w formie e- learningu, w ramach projektu pn.: Zwiększenie udziału osób dorosłych w kształceniu w zakresie narzędzi informatycznych i technologii - NITKA.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) w przypadku zajęć stacjonarnych:
- przekazanie wiedzy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz z sylabusem, który zostanie udostępniony Wykonawcy niezwłocznie po zawarciu umowy;
- przeprowadzanie zajęć zgodnie z ustalonym planem zajęć;
b) w przypadku zajęć e-learningowych:
- przekazanie wiedzy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, z sylabusem, który zostanie udostępniony Wykonawcy niezwłocznie po zawarciu umowy oraz opracowanymi materiałami (umieszczonymi na platformie e-learningowej);
- monitorowanie aktywności uczestników przy pomocy narzędzi dostępnych na serwerze e-learningowym: stała kontrola zadań do obowiązkowego rozwiązania przez słuchacza po zakończeniu każdego działu (bloku tematycznego);
- przeprowadzanie konsultacji zdalnych dla słuchaczy uczestniczących w zajęciach.
3. Zajęcia prowadzone będą zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w oparciu o sylabusy, które zostaną udostępnione Wykonawcy niezwłocznie po zawarciu umowy.
4. Dotyczy wszystkich części:
a) Zajęcia wymagające bezpośredniego kontaktu prowadzącego ze słuchaczami będą się odbywać od soboty do niedzieli (w weekendy) w przedziale godzinowym pomiędzy 08:00 a19:00;
b) Część zajęć można przeprowadzić w formie e-learningu. Ostateczną decyzję o liczbie godzin zajęć prowadzonych w formie e-learningu podejmuje prowadzący w porozumieniu i za zgodą Kierownika studiów zgodnie z obowiązującymi przepisami na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Liczba godzin prowadzonych zajęć w formie e-learningu nie może przekroczyć 50% obciążenia dydaktycznego prowadzącego zajęcia ( w ciągu jednego roku akademickiego). Ogólna ilość godzin prowadzonych zajęć e-learningowych na danych studiach nie może przekroczyć 60%;
c) Grupy wykładowe/ćwiczeniowe - jedna grupa w każdej części postępowania, licząca maksymalnie 20 osób;
d) 1 godzina wykładu/ćwiczeń odpowiada 45 minutom;
e) Zamawiający udostępni Wykonawcy niezwłocznie po rozpoczęciu semestru plan zajęć słuchaczy studiów podyplomowych, celem dokładnego ustalenia przez Wykonawcę, terminu zajęć. Godziny zajęć winny być dostosowane do planu zajęć słuchaczy w ramach ich uczestnictwa w studiach podyplomowych. Wykonawca zobowiązany jest dostosować się do zmian planu zajęć wprowadzonych przez Zamawiającego;
f) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zapewni sale wykładowe /pracownie do przeprowadzenia ćwiczeń wyposażone w odpowiedni do realizacji zamówienia sprzęt.
5. Szczegółowy podział godzin (dotyczy poszczególnych części);
a) Część A: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych:
Moduł 1: Wybrane zagadnienia zdrowia publicznego
Ilość godzin: 10 godzin
Moduł 2: Prawne aspekty e-zdrowia w Polsce
Ilość godzin: 10 godzin
Moduł 3: System Informacji Medycznej (SIM)
Ilość godzin: 5 godzin
Moduł 4: Podstawy informatyki medycznej
Ilość godzin: 5 godzin
Moduł 5: Elektroniczna dokumentacja medyczna i rejestry medyczne w systemie informacji w ochronie zdrowia
Ilość godzin: 5 godzin
Moduł 6: Systemy gromadzenia i obsługi danych medycznych pacjenta
Ilość godzin: 5 godzin
Moduł 7: Systemy i projekty e-zdrowia w Unii Europejskiej
Ilość godzin: 10 godzin
Moduł 8: System zarządzania bezpieczeństwem informacji wg PN-ISO/IEC 27001
Ilość godzin: 15 godzin
Moduł 9: Administracja elektroniczna ePUAP
Ilość godzin: 5 godzin
Moduł 10: Finansowanie IT w ochronie zdrowia z funduszy unijnych
Ilość godzin: 10 godzin
Moduł 11: Współpraca w zakresie opieki zdrowotnej pomiędzy krajami członkowskimi UE
Ilość godzin: 10 godzin
Moduł 12: Bezpieczeństwo elektronicznych danych medycznych - podstawy prawne, normy techniczne i dobre praktyki
Ilość godzin: 5 godzin
Moduł 13: Seminarium dyplomowe
Ilość godzin: 5 godzin
b) Część B: Przeprowadzenie zajęć praktycznych:
Moduł 14: Wybrane zagadnienia zdrowia publicznego
Ilość godzin: 5 godzin
Moduł 15: Prawne aspekty e-zdrowia w Polsce
Ilość godzin: 5 godzin
Moduł 16: System Informacji Medycznej (SIM)
Ilość godzin: 10 godzin
Moduł 17: Podstawy informatyki medycznej
Ilość godzin: 10 godzin
Moduł 18: Elektroniczna dokumentacja medyczna i rejestry medyczne w systemie informacji w ochronie zdrowia
Ilość godzin: 10 godzin
Moduł 19: Systemy gromadzenia i obsługi danych medycznych pacjenta
Ilość godzin: 10 godzin
Moduł 20: Systemy i projekty e-zdrowia w Unii Europejskiej
Ilość godzin: 5 godzin
Moduł 21: System zarządzania bezpieczeństwem informacji wg PN-ISO/IEC 27001
Ilość godzin: 5 godzin
Moduł 22: Administracja elektroniczna ePUAP
Ilość godzin: 10 godzin
Moduł 23: Bezpieczeństwo elektronicznych danych medycznych - podstawy prawne, normy techniczne i dobre praktyki
Ilość godzin: 10 godzin
Moduł 24: Seminarium dyplomowe
Ilość godzin: 20 godzin
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
a) część A - Przeprowadzenie zajęć teoretycznych:
Moduł 1: Wybrane zagadnienia zdrowia publicznego
Moduł 2: Prawne aspekty e-zdrowia w Polsce
Moduł 3: System Informacji Medycznej (SIM)
Moduł 4: Podstawy informatyki medycznej
Moduł 5: Elektroniczna dokumentacja medyczna i rejestry medyczne w systemie informacji w ochronie zdrowia
Moduł 6: Systemy gromadzenia i obsługi danych medycznych pacjenta
Moduł 7: Systemy i projekty e-zdrowia w Unii Europejskiej
Moduł 8: System zarządzania bezpieczeństwem informacji wg PN-ISO/IEC 27001
Moduł 9: Administracja elektroniczna ePUAP
Moduł 10: Finansowanie IT w ochronie zdrowia z funduszy unijnych
Moduł 11: Współpraca w zakresie opieki zdrowotnej pomiędzy krajami członkowskimi UE
Moduł 12: Bezpieczeństwo elektronicznych danych medycznych - podstawy prawne, normy techniczne i dobre praktyki
Moduł 13: Seminarium dyplomowe
b) część B: Przeprowadzenie zajęć praktycznych:
Moduł 14: Wybrane zagadnienia zdrowia publicznego
Moduł 15: Prawne aspekty e-zdrowia w Polsce
Moduł 16: System Informacji Medycznej (SIM)
Moduł 17: Podstawy informatyki medycznej
Moduł 18: Elektroniczna dokumentacja medyczna i rejestry medyczne w systemie informacji w ochronie zdrowia
Moduł 19: Systemy gromadzenia i obsługi danych medycznych pacjenta
Moduł 20: Systemy i projekty e-zdrowia w Unii Europejskiej
Moduł 21: System zarządzania bezpieczeństwem informacji wg PN-ISO/IEC 27001
Moduł 22: Administracja elektroniczna ePUAP
Moduł 23: Bezpieczeństwo elektronicznych danych medycznych - podstawy prawne, normy techniczne i dobre praktyki
Moduł 24: Seminarium dyplomowe
7. Miejsce świadczenia usługi:
Wydział Informatyki i Nauki o Materiałach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Instytut Informatyki
ul. Będzińska 39
41-205 Sosnowiec
8. Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 15.05.2015 r. (dotyczy wszystkich części postępowania) zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 i 3 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A: Przeprowadzenie zajęć teoretycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14187,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: Część B: Przeprowadzenie zajęć praktycznych:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ