Katowice: PRZEPROWADZENIE AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO PROJEKTU: Zintegrowany System Wspomagający Zarządzaniem i Ochroną Zbiornika Zaporowego ZiZoZap
Numer ogłoszenia: 198192 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121306 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO PROJEKTU: Zintegrowany System Wspomagający Zarządzaniem i Ochroną Zbiornika Zaporowego ZiZoZap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu projektu realizowanego przez konsorcjum naukowe, w skład którego wchodzą: Uniwersytet Śląski jako Lider, Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska PAN, Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych oraz Politechnika Krakowska jako Partnerzy. 2. Celem przeprowadzenia audytu jest wydanie opinii na temat: 1) Wiarygodności danych liczbowych i opisowych zawartych w dokumentach związanych z realizowanym projektem, 2) Realizacji wydatków i uzyskania założonych efektów związanych z audytowanym projektem, zgodnie z wymaganiami zawartymi we wniosku, decyzji lub umowie, 3) Poprawności dokumentowania i operacji gospodarczych w wyodrębnionej dla danego projektu ewidencji księgowej, 3. Audyt projektu obejmuje sprawdzenie: 1) osiągnięcia celu projektu oraz zgodności realizacji projektu z umową, 2) poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanego projektu, ich zasadności, sposobu udokumentowania i wyodrębnienia w ewidencji księgowej, 3) płatności wydatków związanych z projektem, 4) wiarygodności i terminowości sprawozdań z realizacji projektu, 5) terminowości rozliczania otrzymanych środków finansowych na realizację projektu, 6) sposobu monitorowania realizacji celów projektu, 7) sposobu przechowywania i zabezpieczania dokumentacji dotyczącej projektu, 8) przestrzegania przepisów o rachunkowości, zamówieniach publicznych i finansach publicznych, w tym w zakresie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych, 9) funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej w odniesieniu do realizacji projektu, 10) realizacji wniosków i zaleceń z wcześniejszych kontroli i audytów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 oraz w załączniku nr 3 (Wzór umowy), które stanowią integralną część SIWZ. 5. Stan faktyczny: a) okres realizacji projektu: od dnia 01.01.2010r. do dnia 31.03.2014r. b) wartość projektu: 19.666.472,00 PLN c) wartość dotychczas rozliczonych wydatków na dzień 31.01.2013r.: 15.751.045,64 PLN 6. Podmioty podlegające audytowi: Audyt zostanie przeprowadzony w siedzibach poszczególnych członków konsorcjum naukowego tj.: 1) w siedzibie Zamawiającego (Lidera): Uniwersytet Śląski , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice oraz 2) w siedzibach Partnerów: a) Politechnika Krakowska (Instytut Inżynierii i Gospodarki Wodnej), ul. Warszawska 24 Kraków, b) Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska PAN, Ul. M. Skłodowskiej - Curie 34, Zabrze, c) Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, Ul. Kossutha 6, Katowice. 7. Audyt zostanie przeprowadzony w terminie: do 30 dni od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że zakończenie audytu nastąpi nie później niż 30.06.2013r. Konkretny termin rozpoczęcia audytu zostanie ustalony z Zamawiającym. 8. Audyt winien być przeprowadzony z uwzględnieniem przepisów prawa krajowego i wspólnotowego w szczególności zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 29 września 2011r. w sprawie przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę (Dz. U. 2011, nr 207, poz. 1237), Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, obowiązującymi w chwili ogłoszenia naboru (w przypadku zmian ww. wytycznych na korzyść Beneficjenta jest on uprawniony do stosowania Wytycznych w wersji obowiązującej na dzień dokonywania odpowiedniej czynności lub operacji związanej z realizacją projektu) , a także ustawą z dnia 7 maja 2009r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz nadzorze publicznym (Dz. U. 2009r., nr 77, poz. 649 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. 2009r., nr 157, poz.1240 z późn. zm.) oraz przepisami obowiązującymi w tym zakresie w dniu wydania opinii i sprawozdania z audytu. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 13. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 17. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10538,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ