Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych, foteli, krzeseł i krzeseł audytoryjnych wraz z ich montażem w obiektach Uniwersytetu Śląskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli biurowych, foteli, krzeseł i krzeseł audytoryjnych wraz z ich montażem w obiektach Uniwersytetu Śląskiego. Obiekty zlokalizowane są w Katowicach, Sosnowcu, Chorzowie oraz Cieszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 oraz Załączniki nr 2.1 do 2.7 (szkice), do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.14.10.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
1. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo (sporządzone wg. Zasad, o których mowa w cz. II pkt.3).
3. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia//nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 5, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach,
Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian.(np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt. 5, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami).
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 4 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 5, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty aktualne dokumenty:
6. Atest (sprawozdanie) wytrzymałościowe w zakresie bezpieczeństwa użytkowania zgodnie z normą PN-EN 12727:2002, stopień 3, wydany przez uprawniony do tego podmiot - dotyczy proponowanych krzeseł audytoryjnych,
7. Klasyfikację ogniową w zakresie zapalności mebli tapicerskich zgodnie z normą PN-EN 1021-1:2006, PN-EN 1021-2:2006, klasyfikujący produkt jako trudno zapalny, wydaną przez uprawniony do tego podmiot - dotyczy proponowanych krzeseł audytoryjnych,
8. Atest Higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny lub inny uprawniony do tego podmiot - dotyczy proponowanych krzeseł audytoryjnych,
9. Klasyfikację ogniową w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania zgodnie z normą PN-88/B-02855 w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków, wydaną przez uprawniony do tego podmiot - dotyczy proponowanych krzeseł audytoryjnych,
10. Raport z badań właściwości dźwiękochłonnych krzeseł z publicznością i bez publiczności wg normy PN-EN ISO 354:2005, Akustyka- Pomiar pochłaniania dźwięku w komorze pogłosowej wydany przez uprawniony do tego podmiot - dotyczy proponowanych krzeseł audytoryjnych,
11. Oświadczenie (dotyczy pozostałych mebli), że oferowane meble posiadają następujące, aktualne atesty (oceny) wydane przez uprawnione podmioty:
- Atest higieniczny na płytę wiórową użytą do produkcji mebli,
- Atest higieniczny na obrzeże PCV,
- Atest higieniczy na kleje,
- Atest higieniczny na powłokę lakierniczą stelaży,
- Atest z badań wytrzymałościowych dla krzeseł obrotowych i stacjonarnych,
- Atest odporności na zapalenie tkaniny tapicerskiej krzeseł obrotowych i stacjonarnych zgodnie z opisami podanymi przez Zamawiającego w SIWZ,
- Atest odporności tapicerki na ścieranie zgodnie z opisami podanymi przez Zamawiającego w SIWZ
oraz,
że produkcja mebli jest zgodna z polskimi normami: PN-92F-06000/01 oraz PN-92F-06000/02,
12. Opis techniczny oferowanych mebli spełniających warunki techniczne wymagane przez Zamawiającego, określone w SIWZ.
Dokumenty wymienione w pkt. 2, 5 oraz 6-10, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, 40-007 Katowice ul. Bankowa 12, pok. 69 IIIp..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, 40-007 Katowice ul. Bankowa 12, pok. 69 IIIp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 08.12.2009.