Katowice: Dostawa wirówki z rotorem
Numer ogłoszenia: 192059 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wirówki z rotorem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki wirówki z rotorem, zwanej dalej urządzeniem. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie zamawianego urządzenia wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
2.Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe oraz pochodzić z bieżącej produkcji (2011/2012).
3.Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji.
4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna urządzenie, którego parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub wyższe niż te, które zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2).
5.Wymagany termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
6.Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Zakład Materiałów Amorficznych i Nanokrystalicznych, ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice.
7.Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące.
8.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić krajowy serwis gwarancyjny, czas reakcji serwisu w okresie objętym gwarancją- do dwóch (2) dni roboczych. Czas naprawy w okresie objętym gwarancją - do czternastu (14) dni.
9.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ).
10.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą będą dokonywane w polskich złotych (PLN).
13.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
14.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Informacja o działalności gospodarczej wygenerowana z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (CEIDG) - składa Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (Dołączenie wydruku zalecane przez Zamawiającego). Wydruk ze strony internetowej
2. Pełnomocnictwo - (wymagane) jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym). W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. - Oryginał lub czytelna wyraźna kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza. 3. Jeśli Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- Załącznik nr 3 do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza)- Oryginał
4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2.Zawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji:
a)zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
b)zaprzestania produkcji oferowanego urządzenia. Zmiana postanowień umowy może zostać dokonana w zakresie zmiany oferowanego urządzenia poprzez zobowiązanie się Wykonawcy do dostarczenia innego urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych,
c)ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom,
d)wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku, o którym mowa w ust. 2) z zastrzeżeniem, iż termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni.
e)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy,
f)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
g)wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta urządzenia/Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice ul. Bankowa 12, pok. 69 III p.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice ul. Bankowa 12, pok. 69 III p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie