Katowice: Dostawa materiałów biurowych z
nadrukiem
Numer ogłoszenia: 187803 - 2013; data zamieszczenia:
16.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych z nadrukiem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z
bieżącej produkcji materiałów biurowych z nadrukiem, zwanych dalej artykułami
lub materiałami. Zakres zamówienia obejmuje zakup artykułów wraz z
dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń
Zamawiającego.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych.
3. Szczegółowy wykaz artykułów wraz z wymaganymi parametrami i
opisem przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku 2A do SIWZ. Wzór nadruku
stanowi załącznik nr 2B do SIWZ.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki
towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez
Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w siwz. Wpisanie znaków towarowych jest
uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać
przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w
specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie
przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca
oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany
zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i
jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych
przez Zamawiającego.
5. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Informacji
i Promocji, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
6. Maksymalny termin realizacji
zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
7. Warunki realizacji
zamówienia:
- artykuły winny zostać dostarczone w całości jednorazową
dostawą, Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych;
- artykuły winny
zostać dostarczone w dni robocze w godzinach 7:30-15:30;
- termin płatności
faktury wynosi 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT;
- podstawą wystawienia faktury VAT będzie podpisany bez zastrzeżeń przez
obydwie Strony umowy protokół odbioru ilościowo-jakościowego.
8. Zamawiający
dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku
korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której
wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do
SIWZ).
9.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień
uzupełniających.
10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
wariantowych.
11.Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą
dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
12.Zamawiający nie przewiduje
aukcji elektronicznej.
13.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na
poczet wykonania zamówienia.
14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy
ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15.Zamawiający nie
ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców,
u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.
.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.21-5, 30.19.96.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis techniczny oferowanych artykułów (wraz z opisem nadruku) w odniesieniu do wymagań technicznych Zamawiającego określonych w SIWZ (załącznik nr 2A). Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym, a także w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zgodnie z rozdz. II pkt 7 SIWZ). W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomicnictwa przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.
144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod
rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu
przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych
zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji:
a) zmiany terminu
dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego
terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa;
Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu
wynikającego z oferty,
b) zmiany terminu dostawy ze względu na przyczyny
leżące po stronie Zamawiającego,
c) ewentualnej zmiany sposobu realizacji
zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem
podwykonawców oraz zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom,
d)
zakończenia serii produkcyjnej zaoferowanego artykułu oraz rozpoczęcia produkcji
artykułu o takich samych lub wyższych parametrach technicznych od opisanych
przez Zamawiającego w SIWZ,
e) zmiany cen jednostkowych w przypadku, kiedy
zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny
wniosek jednej ze Stron, f) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie
obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości
umowy,
g) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy o
dofinansowanie projektu w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytetu Śląskiego ul. Bankowa 12 40-007 Katowice pokój 69.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego ul. Bankowa 12 40-007 Katowice pokój 69.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z projektu Informatyka Inżynierska - Kierunek Zamawiany Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Priorytet IV - Szkolnictwo wyższe i nauka, Poddziałanie 4.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie