Katowice: Usługa serwowania śniadań dla gości hotelowych Domu Asystenta nr 3 zlokalizowanego przy ul. Paderewskiego 32 w Katowicach
Numer ogłoszenia: 180809 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161589 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwowania śniadań dla gości hotelowych Domu Asystenta nr 3 zlokalizowanego przy ul. Paderewskiego 32 w Katowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług gastronomicznych w zakresie serwowania śniadań dla gości hotelowych w Domu Asystenta nr 3 (DA-3) przy ul. Paderewskiego 32 w Katowicach. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wydawanie śniadań w formie szwedzkiego stołu (samoobsługa), codziennie, przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7.30 do10.00, (a w wyjątkowych wypadkach - duże grupy, okres świąteczny - przygotowanie zamiast śniadania suchego prowiantu - w uzgodnieniu z Zamawiającym). 2) Zamawiający nie dopuszcza serwowania posiłków typu fast-food oraz przygotowanych na bazie tzw. półproduktów, a także serwowania posiłków w formie cateringu. 3) Maksymalna liczba śniadań/posiłków w okresie realizacji usługi wynosi 12.000, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania tej maksymalnej liczby, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 4) Zamawiający dysponuje 50 miejscami hotelowymi w związku z tym Wykonawca winien być w gotowości do realizacji 50 śniadań dziennie. 5) Informację o przewidywanej ilości gości hotelowych Wykonawca może uzyskać każdorazowo w recepcji hotelu z 1-dniowym wyprzedzeniem. 6) W celu realizacji usługi Zamawiający udostępni Wykonawcy odpłatnie pusty lokal, składający się z sali konsumpcyjnej i zaplecza, o łącznej powierzchni 46 m2. Zamawiający nie zapewnia wyposażenia lokalu oraz sprzętu potrzebnego do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się z osobą podaną do kontaktów po stronie Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127053,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 179280,00
Oferta z najniższą ceną: 179280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 234000,00
Waluta: PLN .