Katowice: Opracowanie skryptów dla kierunku ekonofizyka DZP.381.44.2013.UG
Numer ogłoszenia: 176841 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie skryptów dla kierunku ekonofizyka DZP.381.44.2013.UG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest OPRACOWANIE SKRYPTÓW DLA KIERUNKU EKONOFIZYKA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV - Szkolnictwo Wyższe i Nauka, Poddziałanie 4.1.1 - Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni, w ramach zadania 3 Ekonofizyka - przygotowanie nowego kierunku studiów Projektu UPGOW - Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Skrypty mają być przeznaczone do udostępnienia w formie elektronicznej dla studentów studiów I i II stopnia na kierunku ekonofizyka. Mają stanowić uzupełnienie i wsparcie realizacji zajęć dydaktycznych z zakresu tematyki w nich przedstawionej. Skrypty winny zawierać treści zgodne z sylabusem opracowanym dla powyższych studiów realizowanych na Uniwersytecie Śląskim.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Część A:Modelowanie kwantowe zjawisk rynkowych.
Część B:Elementy matematyki cz.1
Część C:Elementy matematyki cz. II
Część D:Praktyczny wstęp do komputerowej analizy Rynków Finansowych.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w zakresie każdej części) zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.Zakres zamówienia obejmuje: opracowanie, przygotowanie i dostarczenie skryptów dla kierunku ekonofizyka. Wszystkie materiały muszą zostać opracowane specjalnie dla projektu, uwzględniając specyfikę i potrzeby Zamawiającego.
5.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia:
a)Materiały winny zawierać treści zgodne z sylabusem opracowanym dla kierunku ekonofizyka realizowanym w Uniwersytecie Śląskim. Niezwłocznie po zawarciu umowy kierownik projektu lub zastępca kierownika projektu ds. merytorycznych lub koordynator ds. przygotowania i realizacji nowych kierunków studiów specjalności I i II stopnia w ramach projektu udostępni Wykonawcy odpowiednie dokumenty.
b)Materiały powinny uwzględniać aktualne osiągnięcia z dziedziny, której dotyczy, bibliografię oraz inne wymagania typowe dla tego typu pozycji (spis treści, wstęp, podsumowanie).
c)Materiały powinny być sformatowane w standardzie zgodnym z systemem MediaWiki 1.0 z rozszerzeniami obejmującymi wzory matematyczne i referencje lub alternatywnie w standardzie reStructured-text zgodnym z systemem sphinx-doc 1.1.3, tak by była możliwa kompilacja do kodu html, jak i latex.
d)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania korekty autorskiej tekstu i złożenia materiałów w formie gotowej do druku, w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie Word lub PDF.
e)Wykonawca wskazuje do wykonania materiałów : p.... tel...;faks:..., e- mail...
f)Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na materiałach odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz sugestiami Zamawiającego.
6.W ramach wynagrodzenia, o którym mowa w §5 ust. 1 umowy Wykonawca przenosi na Zamawiającego całość przysługujących mu autorskich praw majątkowych do dzieła będącego przedmiotem zamówienia, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych oraz nie będzie żądał z tego tytułu wynagrodzenia. Wynagrodzenie zostanie wypłacone na podstawie rachunku/faktury na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na rachunku/fakturze, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonego rachunku/faktury, lub w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną - wypłata nastąpi w terminie wypłat obowiązującym u Zamawiającego.
7.Wymagany termin realizacji zamówienia: do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy.
8.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ)
9.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
12.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
13.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę - Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2. Oświadczenie osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej - ORYGINAŁ - Wzór stanowi załącznik nr 1E do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2.Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w sytuacji:
1)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy, z zastrzeżeniem iż przedmiot umowy musi zostać zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie do dnia zakończenia realizacji projektu,
2)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, z zastrzeżeniem iż przedmiot umowy musi zostać zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie do dnia zakończenia realizacji projektu,
3)ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców oraz zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych kwalifikacji. (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców),
4)zmiany osoby wykonującej usługę, którą dysponował będzie Wykonawca, na osobę o takich samych kwalifikacjach jak opisane w SIWZ dla postępowania nr DZP.381.44.2013.UG, niezbędnych do realizacji umowy. (Nie dotyczy sytuacji w których osoba wykonująca dzieło jest jednocześnie Wykonawcą - powyższa okoliczność nie może prowadzić do zmiany Wykonawcy).
5)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy lub umowy o dofinansowanie,
6)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 5 ust 1 umowy,
7)w sytuacji zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 69, IIIp.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 69, IIIp.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV - Szkolnictwo Wyższe i Nauka, Poddziałanie 4.1.1 - Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni, w ramach zadania 3 Ekonofizyka - przygotowanie nowego kierunku studiów Projektu UPGOW - Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A. Modelowanie kwantowe zjawisk rynkowych..


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B. Elementy matematyki cz.1.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: C. Elementy matematyki cz. II.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: D. Praktyczny wstęp do komputerowej analizy Rynków Finansowych.