Katowice: Druk materiałów promocyjno-informacyjnychoraz utworzenie strony internetowej na potrzeby projektu Ogólnodostępna baza danych bio- i georóżorodności Województwa Śląskiego - integralna część Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej, BIOGEO SILESIA ORSIP.
Numer ogłoszenia: 176576 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139158 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów promocyjno-informacyjnychoraz utworzenie strony internetowej na potrzeby projektu Ogólnodostępna baza danych bio- i georóżorodności Województwa Śląskiego - integralna część Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej, BIOGEO SILESIA ORSIP..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk materiałów promocyjno-informacyjnych oraz utworzenie wraz z późniejszą rozbudową strony internetowej na potrzeby projektu Ogólnodostępna baza danych bio- i georóżnorodności Województwa Śląskiego - integralna część Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej, BIOGEO SILESIA ORSIP.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach:
Część A - Druk materiałów informacyjno-promocyjnych
Część B - Utworzenie strony internetowej - projekt graficzny wraz z budową i rozbudową (dwa etapy realizacji).
Zamawiający przekaże Wykonawcy:
1) wersje cyfrowe projektu graficznego teczki, ulotki i ankiety wykonane w Adobe InDesign, ilustracje w Photoshop i Ilustrator.
2) Materiały cyfrowe (pliki .doc, .jpg i inne) do opracowania projektów graficznych
3) Informacje niezbędne do uruchomienia strony internetowej www (usługi WWW) na serwerze Uniwersytetu Śląskiego, na którym funkcjonuje już podstrona http://www.biogeo.us.edu.pl/ankieta/public - dotyczy części B
4) Logotyp projektu (plik .cdr wersja 12)
5. Wykonawca przedstawi do akceptacji i wyboru Zamawiającego, po 2 edytowalne propozycje projektów dla teczki, ulotki, notatnika i wszystkich rodzajów naklejek, na których Zamawiający będzie mógł nanosić ewentualne komentarze i oznaczenia. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od daty dostarczenia projektów wybierze jeden. Po przygotowaniu wersji do druku Wykonawca przedstawi go do ostatecznej akceptacji Zamawiającego, który w ciągu 2 dni roboczych naniesie ewentualne zmiany i poprawki. Zaakceptowany przez Zamawiającego projekt, stanowi podstawę do realizacji zamówienia - dotyczy części A.
6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, wraz z gotowymi artykułami, wszystkie projekty wraz zaakceptowanymi (ostatecznymi) projektami w wersji cyfrowej na nośniku/-ach CD/DVD), na adres: Uniwersytet Śląski Katowice, ul. Jagiellońska 28/A125 - dotyczy części A.
7. Wszystkie materiały muszą być nowe, bez uszkodzeń i wad fabrycznych, zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia- dotyczy części A.
8. Wykonawca wykona po dwa (2) projekty graficzne strony internetowej - strony głównej i przykładowej podstrony w systemie CMS i udostępni Zamawiającemu w celu wyboru jednego z nich na serwerze własnym lub Zamawiającego. W terminie 2 dni roboczych od udostępnienia projektów na serwerze, Zamawiający zaakceptuje jeden - dotyczy części B.
9. Wykona stronę internetową (www) na podstawie jednego z wybranych przez Zamawiającego projektów i przeszkoli 4 osoby w zakresie obsługi systemu zarządzania treścią CMS oraz przekaże Zamawiającemu instrukcję obsługi tego systemu - Etap I, a następnie dokona jej rozbudowy - Etap II. Wykonawca umożliwi testowanie pełnej funkcjonalności strony co najmniej na 7 dni przed terminem wykonania każdego etapu- dotyczy części B.
10. Wykonawca przekaże login i hasło dostępu do panelu administracyjnego strony internetowej - dotyczy części B.
11. W ramach usługi Wykonawca zapewni ponadto wsparcie techniczne (opiekuna technicznego), obejmujące konsultacje dotyczące obsługi systemu CMS w tym aktualizacji strony oraz usuwanie awarii w okresie od daty zakończenia realizacji etapu I i przez okres dwóch lat licząc od daty zakończenia realizacji etapu II, bez dodatkowego wynagrodzenia - dotyczy części B.
12. Wykonawca musi wykonać projekty i układy graficzne zgodne z Zestawem logotypów RPO, Województwa śląskiego, Unii Europejskiej dostępnym na stronie internetowej: http://rpo.slaskie.pl/ oraz sugestiami i wskazówkami Zamawiającego. 13. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) do Specyfikacji.
14. Miejsce dostarczenia materiałów: Katowice, ul. Jagiellońska 28/A125.
15. Termin realizacji zamówienia:
Dla Części A - od daty zawarcia umowy do 28.05.2012r.
Dla Części B - Etap I od daty zawarcia umowy nie później niż do 15.06.2012r.(przy czym Wykonawca umożliwi testowanie pełnej funkcjonalności strony internetowej na co najmniej 7 dni przed upływem tego terminu).
Etap II - od 15.07.2013r - 31.08.2013r. (przy czym Wykonawca umożliwi testowanie pełnej funkcjonalności strony internetowej na co najmniej 7 dni przed upływem tego terminu).
UWAGA !!! Termin realizacji Etapu II może ulec zmianie w przypadku wydłużenia realizacji projektu po uprzednim uzyskaniu zgody Instytucji Zarządzającej RPO na zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego do umowy o dofinansowanie.
16. Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
17. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
20. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
21. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
22. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
23. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
24. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
25. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
26. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 78.40.00.00-4, 22.46.20.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A: Druk materiałów informacyjno-promocyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: Część B: Utworzenie strony internetowej - projekt graficzny wraz z budową i rozbudową (dwa etapy realizacji)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ