Katowice: DOSTAWA URZĄDZEŃ KONTROLNO - POMIAROWYCH
Numer ogłoszenia: 17511 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ KONTROLNO - POMIAROWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych, zwanych dalej urządzeniami, których parametry techniczne określają Załączniki nr 2A - 2E do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były fabrycznie nowe.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
Nr 1) część A - Multimetr (1 szt.) - Zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ,
Nr 2) część B - Multimetr cyfrowy (2 szt.) + Miernik cyfrowy (1 szt.) - Zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ,
Nr 3) część C - Pikoamperomierz (1 szt.) - Zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ,
Nr 4) część D - Miernik pętli zwarcia (1 szt.) - Zgodnie z załącznikiem nr 2D do SIWZ,
Nr 5) część E - Zasilacz prądu stałego (10 szt.) - Zgodnie z załącznikiem nr 2E do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń w miejsca wskazane przez Zamawiającego, tj.:
część A, C: Wydział Informatyki i Nauki o Materiałach, Katedra Materiałoznawstwa, Zakład Elektroceramiki Funkcjonalnej, ul. Śnieżna 2, 41-200 Sosnowiec,
część B: Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka, ul. Bankowa 11A, 40-007 Katowice,
część D: Dział Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Matematyki, Fizyki i Chemii, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice,
część E: Wydział Informatyki i Nauki o Materiałach, Zakład Materiałów Amorficznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane urządzenia w zakresie części A-E: zgodny z gwarancją producenta urządzeń, jednak nie mniej niż 12 miesięcy.
Okresy gwarancji rozpoczynają się z chwilą podpisania protokołu odbioru.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - składa Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (zalecane).
(Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 2) Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym.
W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.
(Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom a także zmiany podwykonawcy, a także w przypadku:
1) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę np. tzw. siła wyższa. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom,
4) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta urządzenia/Wykonawcę,
5) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem, że wartość umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy nie ulegnie zwiększeniu,
6) zakończenia serii produkcyjnej danego urządzenia oraz rozpoczęcia produkcji urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych,
7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp. pok.69
40-007 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2012 godzina 10:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp. pok.69
40-007 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia w zakresie części E realizowany jest w ramach Projektu:
Inżynier Materiałów - Materiał na inżyniera. Kształcenie zamawiane na kierunku Inżynieria Materiałowa Uniwersytetu Śląskiego - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka; Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Poddziałanie 4.1.2. Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A - Multimetr (1 szt.) - Zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ,.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B - Multimetr cyfrowy (2 szt.) + Miernik cyfrowy (1 szt.) - Zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ,.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C - Pikoamperomierz (1 szt.) - Zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ,.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część D - Miernik pętli zwarcia (1 szt.) - Zgodnie z załącznikiem nr 2D do SIWZ,.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część E - Zasilacz prądu stałego (10 szt.) - Zgodnie z załącznikiem nr 2E do SIWZ.