Katowice: WYKONANIE I DOSTARCZENIE ELEMENTÓW SYSTEMU KOMUNIKACJI WIZUALNEJ WRAZ Z INSTALACJĄ
Numer ogłoszenia: 174082 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101806 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I DOSTARCZENIE ELEMENTÓW SYSTEMU KOMUNIKACJI WIZUALNEJ WRAZ Z INSTALACJĄ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów systemu komunikacji wizualnej, zwanych dalej Modułem, zgodnie z wytycznymi zawartymi w załącznikach nr 2A, 2B i 2C do SIWZ. Zakres dostawy obejmuje wykonanie ww. elementów, ich dostarczenie i instalację w budynku Centrum Informacji Naukowej i Bibliotece Akademickiej, a także wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z opisem sposobu konserwacji i czyszczenia poszczególnych elementów systemu. 2. Szczegółowy opis techniczny każdego z Modułów zawarto w załącznikach 2A do SIWZ, w zakresie części A opis przedmiotu zamówienia opisują także załączniki 2B (Formularz cenowy) oraz 2C (Projekt Systemu Komunikacji Wizualnej). 3. Zamawiający dopuszczał składanie ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: Część A - Moduł: Panele informacyjne i Totemy - zgodnie z załącznikiem 2A, 2B i 2C, Częśc B - Moduł: Elektroniczny system informacyjny z wyświetlaczami ekranowym - zgodnie z załącznikiem 2A. 4. Miejsce dostawy i instalacji: budynek Centrum Informacji Naukowej i Biblioteki Akademickiej, ul. Bankowa 11A, 40-007 Katowice, zwany dalej: CINiBA. 5. Wszystkie dostarczone i zainstalowane elementy każdego z ww. modułów muszą być fabrycznie nowe, bez uszkodzeń i wad fabrycznych, zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz nie mogą wydzielać przykrego zapachu (np. zapach zastosowanych środków, farby itp.). 6. Wykonawca zapewnieni serwisu techniczny w okresie gwarancji. W zakresie części B - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również krajowy autoryzowany serwis gwarancyjny producenta monitorów. 7. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 45 dni od daty zawarcia umowy. 8. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi: 1) w zakresie części A: a)na elementy metalowe - 36 miesięcy, b) na powłokę malarską, elementy malowane na drzwiach lub ścianach oraz elementy wyklejane - 24 miesiące, c)na blachę, z której wykonany jest totem - 120 miesięcy, 2)w zakresie części B: 36 miesięcy na cały system (dla oprogramowania należy przez to rozumieć wymóg zapewnienia aktualizacji niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania w okresie 36 m-cy) . Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania Protokołu Odbioru przez Strony. 9. Zamawiający dopuszczał możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w specyfikacji. 10. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający dopuszczał możliwości realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należało wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 12. Zamawiający nie przewidział udzielenia zamówień uzupełniających. 13. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 14. Zamawiający nie przewidywał aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16. Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej. 17. Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 18. Zamawiający nie ograniczył możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.26.10.00-1, 48.81.31.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A - Moduł: Panbele informacyjne i totemy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300157,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ