Katowice: Dostawa źródeł światła
Numer ogłoszenia: 172843 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236706 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa źródeł światła.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji źródeł światła, zwanych dalej artykułami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo - cenowy), stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje zakup artykułów wraz z dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem artykułów w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki p. 420, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 3. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: a) umowa realizowana będzie na podstawie zamówień wystawianych przez Zamawiającego każdorazowo określających rodzaj oraz ilość artykułów, według bieżących potrzeb Zamawiającego począwszy od dnia 13.09.2013 r. przez okres 18 miesięcy lub do wyczerpania asortymentu; b) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć artykuły w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania zamówienia (faksem, pocztą, pocztą elektroniczną lub dostarczonego osobiście); c) Zamawiający wymaga potwierdzenia przyjęcia zamówienia przesłanego faxem, mailem. W przypadku braku potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę w ciągu dwóch dni od daty wysłania zamówienia będzie potraktowane przez Zamawiającego jako przyjęcie zamówienia z datą jego wysłania; d) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć artykuły w opakowaniach (paczkach) zgodnych asortymentowo jak i ilościowo z ofertą Wykonawcy pakowane wg danego numeru zamówienia i oznaczone tymże numerem; e) Wykonawca dostarczy asortyment według zamówienia przesłanego przez Zamawiającego w dni robocze, w godzinach 8:00 - 13:00. Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Zamawiającego o planowanej dostawie z 2 dniowym wyprzedzeniem ( w formie rozmowy telefonicznej lub wiadomości fax, e-mail). Zamawiający może odmówić przyjęcia artykułów dostarczonych w dni uznane u Zamawiającego za wolne od pracy oraz w dni powszednie poza godzinami 8:00 - 13:00. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ, a tym samym pełnej kwoty umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 5. Wymagany minimalny okres trwałości (żywotności) źródeł światła został określony w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wszelkie wskazania określonego typu asortymentu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów technicznych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.22.00-0, 31.51.85.00-5, 31.53.21.00-5, 31.53.23.10-0, 31.53.21.20-1, 31.51.21.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174796,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ