Katowice: Usługi dydaktyczne,
DZP.381.29.2014.UG

Numer ogłoszenia: 172018 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dydaktyczne,
DZP.381.29.2014.UG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry naukowo-dydaktycznej do prowadzenia studiów podyplomowych Multimedia w edukacji informatycznej - przygotowanie i realizacja nowych studiów podyplomowych w tym w formie e-learningowej.
Przedmiot zamówienia składa się z następujących modułów:
Moduł 1 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Algorytmy i struktury danych;
Moduł 2 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Architektura komputera;
Moduł 3 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Informatyka w szkole;
Moduł 4 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Narzędzia informatyki;
Moduł 5 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Technologia informacyjna;
Moduł 6 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Dydaktyka informatyki;
Moduł 7 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Sieci komputerowe;
Moduł 8 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Bazy danych;
Moduł 9 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Multimedia;
Moduł 10 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń e-learning;
Moduł 11 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Techniki tworzenia stron internetowych;
Moduł 12 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Programowanie;
Moduł 13 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Systemy operacyjne;
Moduł 14 Przeprowadzenie wykładu Etyka nauczyciela;
Moduł 15 Przeprowadzenie ćwiczeń Edytory tekstu;
Moduł 16 Przeprowadzenie ćwiczeń Tablica interaktywna.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3.Termin realizacji zamówienia:
1)Moduł 1 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Algorytmy i struktury danych- od dnia zawarcia umowy do 31.10.2014r.
2)Moduł 2 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Architektura komputera - od dnia zawarcia umowy do 31.10.2014r.
3)Moduł 3 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Informatyka w szkole - od dnia zawarcia umowy do 31.10.2014r.
4)Moduł 4 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Narzędzia informatyki - od dnia zawarcia umowy do 31.10.2014r.
5)Moduł 5 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Technologia informacyjna - od dnia zawarcia umowy do 31.10.2014r.
6) Moduł 6 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Dydaktyka informatyki - od dnia zawarcia umowy do 31.05.2015r.
7)Moduł 7 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Sieci komputerowe - od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 01.11.2014r. do 15.02.2015r.
8)Moduł 8 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Bazy danych - od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 01.11.2014r. do 15.02.2015r.
9)Moduł 9 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Multimedia - od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 01.11.2014r. do 15.02.2015r.
10) Moduł 10 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń e-learning - od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 01.11.2014r. do 15.02.2015r.
11) Moduł 11 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Techniki tworzenia stron internetowych- od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 16.02.2015r. do 31.05.2015r.
12) Moduł 12 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Programowanie - od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 16.02.2015r. do 31.05.2015r.
13) Moduł 13 Przeprowadzenie wykładu i ćwiczeń Systemy operacyjne - od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 16.02.2015r. do 31.05.2015r.
14) Moduł 14 Przeprowadzenie wykładu Etyka nauczyciela- od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 16.02.2015r. do 31.05.2015r.
15) Moduł 15 Przeprowadzenie ćwiczeń Edytory tekstu - od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 16.02.2015r. do 31.05.2015r.
16)Moduł 16 Przeprowadzenie ćwiczeń Tablica interaktywna - od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 16.02.2015r. do 31.05.2015r.
zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy albo do wyczerpania maksymalnej ilości godzin zajęć, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
4.Miejsce realizacji zamówienia: Wydział Matematyki Fizyki i Chemii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Instytut Matematyki, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1.Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i złożenia oferty w postępowaniu na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), wraz z ofertą powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby/ób wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie
2.Oświadczenie osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej. Oryginał, wzór oświadczenia stanowizał. nr 1F do SIWZ (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


1.Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2.Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku:
1)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia , jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy,
2)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
3)zmiany miejsca realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości realizacji zamówienia w miejscu pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. siła wyższa;
4)ewentualnej zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji) jak wymagane w dokumentacji, przygotowanej dla postępowania poprzedzającego zawarcie umowy, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności,
5)zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia.
6)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
7)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy,
8)w sytuacji zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą- na pisemny wniosek jednej ze Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytet Śląski
ul. Bankowa12, 40-007 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce:
Dział Zamówień Publicznych, pok. 69
Uniwersytet Śląski
ul. Bankowa12, 40-007 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zwiększenie udziału osób dorosłych w kształceniu w zakresie narzędzi informatycznych i technologii - NITKA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV - Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.3 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów Strategii Europa 2020.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie