Katowice: Dostawa urządzeń laboratoryjnych DZP.381.23.2014.DW.
Numer ogłoszenia: 169342 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95408 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń laboratoryjnych DZP.381.23.2014.DW..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia była dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń laboratoryjnych, pochodzących z bieżącej produkcji (wyprodukowanych w 2013/2014 roku), posiadających stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenia do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W zakresie części A: Waga W zakresie części B: Przystawka wysokociśnieniowa W zakresie części C: Prasa wysokociśnieniowa W zakresie części D: Termometr W zakresie części E: Termocykler W zakresie części F: Komora wysokociśnieniowa 2) Zakres zamówienia obejmuje: W zakresie części A: zakup urządzenia wraz z dostawą, rozładunkiem i wniesieniem, a także instalację i pełne szkolenie z zakresu obsługi wagi dla dwóch pracowników Zakładu Chemii Fizycznej. Szkolenie odbędzie się po dostawie urządzenia; W zakresie części B: zakup urządzenia wraz z dostawą, rozładunkiem i wniesieniem, a także instalację i pełne szkolenie z zakresu obsługi dla pracowników Zakładu Chemii Fizycznej. Szkolenie odbędzie się po dostawie urządzenia; W zakresie części C: zakup urządzenia wraz z dostawą, rozładunkiem i wniesieniem, a także montaż prasy do przystawki wysokociśnieniowej, uruchomienie, wykonanie pomiarów testowych i pełne szkolenie z zakresu obsługi w siedzibie Zamawiającego przy dostawie urządzenia; W zakresie części D: zakup urządzenia wraz z dostawą, rozładunkiem i wniesieniem, a także szkolenie z zakresu obsługi termometru oraz szkolenie z zakresu zaawansowanej obsługi urządzenia w siedzibie Zamawiającego, w ciągu 3 (trzech) miesięcy od daty dostawy urządzenia. Termometr powinien być dostarczony wraz ze świadectwem kalibracji (wzorcowania) wydanym przez krajowe lub zagraniczne laboratorium pomiarowe (sygnatariusza np. Porozumienia iIac MRA), które wykonuje i dokumentuje kalibrację (wzorcowanie) zgodnie z wymogami ISO/IEC 17025 (lub równoważnymi). W zakresie części E: zakup urządzenia wraz z dostawą, rozładunkiem i wniesieniem. W zakresie części F: zakup urządzenia wraz z dostawą, rozładunkiem i wniesieniem. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Oferty równoważne. Zamawiający dopuszczał możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: A. Waga

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: B. Przystawka wysokociśnieniowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75302,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 3   

Nazwa: C. Prasa wysokociśnieniowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 4   

Nazwa: D. Termometr

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86858,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 5   

Nazwa: E. Termocykler

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34495,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 6   

Nazwa: F. Komora wysokociśnieniowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ