Katowice: REMONT DACHU SEGMENTU G DOMU STUDENTA NR 7 W KATOWICACH PRZY ULICY STUDENCKIEJ 16
Numer ogłoszenia: 165920 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55965 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHU SEGMENTU G DOMU STUDENTA NR 7 W KATOWICACH PRZY ULICY STUDENCKIEJ 16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia:
-rozebranie pokrycia z papy na dachach betonowych,
-rozebranie obróbek blacharskich,
-wymiana rur wywiewnych z PCV o połączeniu wciskowym,
-naprawa posadzki cementowej,
-przemurowanie kominów,
-obsadzenie wpustów dachowych z kołpakiem,
-dwuwarstwowe pokrycie dachów papą termozgrzewalna wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej. Należy dostarczyć i zabudować papę termozgrzewalną modyfikowaną SBS na osnowie z włókniny poliestrowej o gramaturze 250 g/m2, grubość papy nawierzchniowej 5,2 ,+ , - 0,2 mm,
-wykonanie i montaż obróbek z blachy cynkowej grubości 0.6 mm,
-wywiezienie gruzu i papy,
-utylizacja papy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego negocjacjami zawarty został w załączniku nr 8a (Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - STWiORB) oraz załączniku nr 8b (Przedmiar robót) do zaproszenia Wysłanego do Wykonawcy w dniu 12.04.2013 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.13.10-0, 45.26.25.22-6, 45.26.10.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40363,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę