Katowice: REMONT DACHU SEGMENTU G DOMU STUDENTA NR 7 W KATOWICACH PRZY ULICY STUDENCKIEJ 16
Numer ogłoszenia: 165920 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55965 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHU SEGMENTU G DOMU STUDENTA NR 7 W KATOWICACH PRZY ULICY STUDENCKIEJ 16.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia:
-rozebranie pokrycia z papy na dachach betonowych,
-rozebranie obróbek blacharskich,
-wymiana rur wywiewnych z PCV o połączeniu wciskowym,
-naprawa posadzki cementowej,
-przemurowanie kominów,
-obsadzenie wpustów dachowych z kołpakiem,
-dwuwarstwowe pokrycie dachów papą termozgrzewalna wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej. Należy dostarczyć i zabudować papę termozgrzewalną modyfikowaną SBS na osnowie z włókniny poliestrowej o gramaturze 250 g/m2, grubość papy nawierzchniowej 5,2 ,+ , - 0,2 mm,
-wykonanie i montaż obróbek z blachy cynkowej grubości 0.6 mm,
-wywiezienie gruzu i papy,
-utylizacja papy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego negocjacjami zawarty został w załączniku nr 8a (Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - STWiORB) oraz załączniku nr 8b (Przedmiar robót) do zaproszenia Wysłanego do Wykonawcy w dniu 12.04.2013 r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.13.10-0, 45.26.25.22-6, 45.26.10.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40363,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42928,40
Oferta z najniższą ceną: 42928,40 / Oferta z najwyższą ceną: 42928,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający udzielił zamówienia uzupełniającego obejmującego realizację zadania pn.: REMONT DACHU SEGMENTU G DOMU STUDENTA NR 7 W KATOWICACH PRZY ULICY STUDENCKIEJ 16 dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego wyłonionego w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp. Możliwość udzielenia zamówień uzupełniających została przewidziana w Rozdziale I ust. 10 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia o nr DZP.381.09.2012.RB dla zamówienia podstawowego oraz w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w BZP pod nr: 332154 - 2012 , data zamieszczenia 05.09.2012 r. Wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego