Ogłoszenie nr 16504 - 2017
z dnia 2017-01-30 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 355443-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 361385-2016
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Bankowa
12,
40007
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 592 048, faks
323 592 048, e-mail
dzp-l@us.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na oprogramowaniu SAP
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
DZP.381.45.2016.UG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania (w tym usług rozwojowych) Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na oprogramowaniu SAP, zwanego dalej „Systemem”, w łącznej liczbie do 150 osobodni w okresie trwania umowy (1 osobodzień = 8 godzin roboczych). 2) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) pielęgnację (maintenance) - czynności związane z zapewnieniem ciągłości poprawnej i bezawaryjnej pracy Systemu oraz niezakłóconego korzystania z Systemu przez użytkowników. b) usługi rozwojowe - rozszerzenie lub modyfikacja standardu funkcjonalnego lub charakterystyk jakościowych Systemu oraz przygotowanie i doręczenie Zamawiającemu dokumentacji wykonanej zmiany w Systemie; integracja z systemami zewnętrznymi, w tym projektowanie i implementacja interfejsów oraz przygotowanie i doręczenie Zamawiającemu dokumentacji wykonanej zmiany w Systemie; c) usuwanie usterek – przyjęcie i analiza zgłoszenia serwisowego o incydencie, informacja o poprawce i jej wdrożeniu przekazywaną Użytkownikowi lub administratorom Zamawiającego, analiza danych, zmiany w konfiguracji lub oprogramowaniu Systemu wykonywane w celu usunięcia Usterki, z zastrzeżeniem pierwszeństwa sposobu usunięcia usterki przy zastosowaniu aktualizacji oprogramowania opublikowanej przez producenta, chyba że Strony ustalą inny sposób usunięcia usterki, dokumentowanie wprowadzonych w Systemie zmian; d) poprawki i aktualizacje – monitorowanie zmian prawa mającego zastosowanie do zakresu stosunków objętych działaniem Systemu oraz niezwłoczne dostosowywanie Systemu do tych zmian; ocena zasadności zastosowania w Systemie wskazanych przez Zamawiającego poprawek i aktualizacji opublikowanych przez producenta oprogramowania lub niezwłoczna ich implementacja w Systemie na żądanie Zamawiającego; e) konsultacje zdalne; 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Termin realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w terminie od daty zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy albo do wyczerpania 150 osobodni świadczenia usług w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej 5) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72250000-2
Dodatkowe kody CPV:
72514200-3,
72514300-4
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT282500 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SID Sp. z o.o.,
,
Al. Jerozolimskie 65/79,
00-697,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 330255 Oferta z najniższą ceną/kosztem 263835 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 330255 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.