Katowice: Remont pokrycia dachu, obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien w budynku nr 2, w Ośrodku Dydaktycznym w Chorzowie, przy ul. 75 Pułku Piechoty 1
Numer ogłoszenia: 153828 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49270 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachu, obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien w budynku nr 2, w Ośrodku Dydaktycznym w Chorzowie, przy ul. 75 Pułku Piechoty 1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia był remont pokrycia dachu, obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien w budynku nr 2 Ośrodku Dydaktycznym w Chorzowie, przy ul. 75 Pułku Piechoty 1.
2. Na opis przedmiotu zamówienia składały się następujące dokumenty:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), stanowiąca załącznik nr 2A do SIWZ.
2) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 2B do SIWZ.
3. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych.
4. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30.06.2013 r. Zamawiający zobowiązał się do przekazania placu budowy w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia z zastrzeżeniem postanowień rozdziału XIII ust. 2 pkt 5) SIWZ.
5. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty oraz materiały, urządzenia itp. wynosi: 36 miesięcy. Okres gwarancji miał rozpocząć się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego.
6. Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane były przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (urządzeń, rzeczy itp.), wszystkie te czynności musiały zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
7. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
9. Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należało wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
10. Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych. Jeżeli w przedmiarach lub innych elementach SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszczał zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacja projektową oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach i SIWZ.
11. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane miały być w polskich złotych (PLN).
12. Zamawiający nie przewidywał dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
15.Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.13.10-0, 45.26.13.20-3, 45.26.19.00-3, 45.26.21.00-2, 45.26.22.12-0, 45.26.23.30-3, 45.45.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 32.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 22.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136756,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 159444,25
Oferta z najniższą ceną: 105370,91 / Oferta z najwyższą ceną: 268963,95
Waluta: PLN.