Katowice: Zorganizowanie obozu rehabilitacyjnego dla studentów niepełnosprawnych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, pomorskiego lub zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 153038 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie obozu rehabilitacyjnego dla studentów niepełnosprawnych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, pomorskiego lub zachodniopomorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie obozu rehabilitacyjnego dla studentów niepełnosprawnych Uniwersytetu Śląskiego - zwanego dalej obozem.
2. Miejsce zorganizowania obozu rehabilitacyjnego - z uwagi na bogate obszary wodne, tereny zielone i piękne okolice, obóz winien być zorganizowany na terenie placówki lub ośrodka zlokalizowanego na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, pomorskiego lub zachidniopomorskiego w miejscowości położonej bezpośrednio nad wybrzeżem Morza Bałtyckiego lub jeziorem, w ośrodku znajdującym się w odległości nie większej niż 250 metrów od brzegu morza lub brzegu jeziora (kąpieliska plażowego).
W pobliżu Ośrodka powinien znajdować się zjazd na plażę przystosowany dla wózków inwalidzkich. W ośrodku musi istnieć możliwość pobytu z psem asystującym.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Termin realizacji zamówienia: 31.07.2011r. - 13.08.2011r.
5. Przewidywana, maksymalna ilość uczestników obozu została oszacowana na 81 osób, w tym: studenci niepełnosprawni wraz z asystentami oraz 1 koordynator. Szacunkowa ilość uczestników wynosi 61 osób (studenci niepełnosprawni, asystenci oraz 1 koordynator). Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wskazanej ilości uczestników.
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
2. Pełnomocnictwo, wymagane jest jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika
3. Dokument wydany przez wojewodę, potwierdzający aktualny wpis do Rejestru ośrodków, w których mogą się odbywać turnusy rehabilitacyjne oraz że ośrodek uprawniony jest do przyjmowania zorganizowanych grup turystycznych osób niepełnosprawnych, m.in. poruszających się na wózkach inwalidzkich, aktualny w okresie wyjazdu rehabilitacyjnego.
4. Oświadczenie Wykonawcy o możliwości pobytu w ośrodku z psem asystującym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie:
1) konieczności przesunięcia terminów wskazanych w umowie, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
3) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia,
4) zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji niezbędnych do realizacji danej części zamówienia (dotyczy przypadku w którym Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu przy pomocy potencjału podwykonawcy),
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany wartości umowy, o której mowa w § 6 ust 3 wzoru umowy,
7) w sytuacji zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski Dział Zamówień Publicznych, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12 p. 69 IIIp.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Śląski Dział Zamówień Publicznych, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12 p. 69 IIIp.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie