Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 139409 - 2012 data 27.06.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, fax. 32 3592048.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
- W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania zwanego dalej sprzętem i oprogramowaniem. Sprzęt oraz oprogramowanie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać stosowne certyfikaty. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto dostarczenie sprzętu oraz oprogramowania do siedziby Zamawiającego: Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. 420 oraz zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego sprzętu w okresie gwarancyjnym.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
a) w zakresie części A: Oprogramowanie popularne - 17 szt.
b) w zakresie części B: Drukarki laserowe - 2 szt., skanery - 3 szt.
3. Szczegółowy opis techniczny zamawianego sprzętu zawierają załączniki nr 2A i 2B, które stanowią integralną część SIWZ.
4. Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) w zakresie części A: do 28 dni od daty zawarcia umowy,
b) w zakresie części B: do 28 dni od daty otrzymania zamówienia, wystawionego w wyniku zawarcia umowy, potwierdzonego przez organ nadzorujący - MNiSW do zastosowania 0% stawki VAT.
5.Wymagany termin gwarancji na oferowany sprzęt - w zakresie sprzętu oznaczonego numerem indeksu 36923 - minimum 12 miesięcy, w zakresie pozostałego sprzętu - minimum 24 miesiące.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu sprzętu lub oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt wykonany był pod względem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym, w taki sposób jak przykładowy (wzorcowy) typ sprzętu wskazany w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wskazane przez Zamawiającego oprogramowanie należy traktować jako przykładowe, podane Wykonawcy dla ułatwienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne, zamawiający uzna oprogramowanie zawierające co najmniej wszystkie funkcjonalności co oprogramowanie wskazane w SIWZ, kompatybilne (współpracujące) z posiadanym przez Zamawiającego systemem, w tym samym zakresie, co produkty określone w SIWZ. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów: parametrów i funkcjonalności, z którego wynikać będzie iż oferowane oprogramowanie jest produktem równoważnym do przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
11. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..
- W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania zwanego dalej sprzętem i oprogramowaniem. Sprzęt oraz oprogramowanie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać stosowne certyfikaty. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto dostarczenie sprzętu oraz oprogramowania do siedziby Zamawiającego: Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. 420 oraz zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego sprzętu w okresie gwarancyjnym.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
a) w zakresie części A: Oprogramowanie popularne - 17 szt.,
b) w zakresie części B: Drukarki laserowe - 2 szt.,
c) w zakresie części C: Skanery - 5 szt.
3. Szczegółowy opis techniczny zamawianego sprzętu zawierają załączniki nr 2A,2B i 2C które stanowią integralną część SIWZ.
4. Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) w zakresie części A: do 28 dni od daty zawarcia umowy,
b) w zakresie części B: do 28 dni od daty otrzymania zamówienia, wystawionego w wyniku zawarcia umowy, potwierdzonego przez organ nadzorujący - MNiSW do zastosowania 0% stawki VAT,
c) w zakresie części C: do 28 dni od daty otrzymania zamówienia, wystawionego w wyniku zawarcia umowy, potwierdzonego przez organ nadzorujący - MNiSW do zastosowania 0% stawki VAT.
5.Wymagany termin gwarancji na oferowany sprzęt - w zakresie sprzętu oznaczonego numerem indeksu 36923 - minimum 12 miesięcy, w zakresie pozostałego sprzętu - minimum 24 miesiące.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu sprzętu lub oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt wykonany był pod względem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym, w taki sposób jak przykładowy (wzorcowy) typ sprzętu wskazany w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wskazane przez Zamawiającego oprogramowanie należy traktować jako przykładowe, podane Wykonawcy dla ułatwienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne, zamawiający uzna oprogramowanie zawierające co najmniej wszystkie funkcjonalności co oprogramowanie wskazane w SIWZ, kompatybilne (współpracujące) z posiadanym przez Zamawiającego systemem, w tym samym zakresie, co produkty określone w SIWZ. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów: parametrów i funkcjonalności, z którego wynikać będzie iż oferowane oprogramowanie jest produktem równoważnym do przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
11. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.6).
- W ogłoszeniu jest: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
- W ogłoszeniu powinno być: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
- W ogłoszeniu jest: Informacja na temat wadium:
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
a) w zakresie części A: 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100),
b) w zakresie części B: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100),
- przelewem na rachunek Zamawiającego lub
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
- w gwarancjach bankowych lub
- w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - wskazanym w rozdziale VI ust. 1 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.
3. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi /wierzycielowi (Zamawiającemu tj.) należności, w przypadku gdy:
a) zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
b) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a:
- zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy).
2) zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta / wierzyciela (Zamawiającego).
3) gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach.
Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
4. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert, Zamawiający zwróci się do Wykonawców o przedłużenie ważności wadium lub wniesienie nowego wadium z tym, że jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
6. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu.
7. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
2) którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- W ogłoszeniu powinno być: Informacja na temat wadium:
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
a) w zakresie części A: 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100),
b) w zakresie części B: 70,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100),
c) w zakresie części C: 330,00 PLN (słownie: trzysta trzydzieści złotych 00/100),
- przelewem na rachunek Zamawiającego lub
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
- w gwarancjach bankowych lub
- w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - wskazanym w rozdziale VI ust. 1 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.
3. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi /wierzycielowi (Zamawiającemu tj.) należności, w przypadku gdy:
a) zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
b) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a:
- zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy).
2) zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta / wierzyciela (Zamawiającego).
3) gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach.
Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
4. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert, Zamawiający zwróci się do Wykonawców o przedłużenie ważności wadium lub wniesienie nowego wadium z tym, że jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
6. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu.
7. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
2) którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Zał. nr 1.
- W ogłoszeniu jest:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: Drukarki laserowe - 2 szt., skanery - 3 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki laserowe - 2 szt., skanery - 3 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2B.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
- W ogłoszeniu powinno być:
Część Nr: 2 NAZWA: Część B: Drukarki laserowe - 2 szt.,
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki laserowe - 2 szt., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2B.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: Zał. nr 1.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C: Skanery - 5 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skanery - 5 szt. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.