Katowice: Druk materiałów promocyjno-informacyjnych oraz utworzenie strony internetowej na potrzeby projektu Ogólnodostępna baza danych bio- i georóżnorodności Województwa Śląskiego - integralna część Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej, BIOGEO SILESIA ORSIP
Numer ogłoszenia: 139158 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów promocyjno-informacyjnych oraz utworzenie strony internetowej na potrzeby projektu Ogólnodostępna baza danych bio- i georóżnorodności Województwa Śląskiego - integralna część Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej, BIOGEO SILESIA ORSIP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk materiałów promocyjno-informacyjnych oraz utworzenie wraz z późniejszą rozbudową strony internetowej na potrzeby projektu Ogólnodostępna baza danych bio- i georóżnorodności Województwa Śląskiego - integralna część Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej, BIOGEO SILESIA ORSIP.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach:
Nr 1) Część A - Druk materiałów informacyjno-promocyjnych
Nr 2) Część B - Utworzenie strony internetowej - projekt graficzny wraz z budową i rozbudową (dwa etapy realizacji).
Zamawiający przekaże Wykonawcy:
1) wersje cyfrowe projektu graficznego teczki, ulotki i ankiety wykonane w Adobe InDesign, ilustracje w Photoshop i Ilustrator .
2) Materiały cyfrowe (pliki .doc, .jpg i inne) do opracowania projektów graficznych
3) Informacje niezbędne do uruchomienia strony internetowej www (usługi WWW) na serwerze Uniwersytetu Śląskiego, na którym funkcjonuje już podstrona
http://www.biogeo.us.edu.pl/ankieta/public - dotyczy części B
4) Logotyp projektu (plik .cdr wersja 12)
Wykonawca przedstawi do akceptacji i wyboru Zamawiającego, po 2 edytowalne propozycje projektów dla teczki, ulotki, notatnika i wszystkich rodzajów naklejek, na których Zamawiający będzie mógł nanosić ewentualne komentarze i oznaczenia. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od daty dostarczenia projektów
wybierze jeden. Po przygotowaniu wersji do druku Wykonawca przedstawi go do ostatecznej akceptacji Zamawiającego, który w ciągu 2 dni roboczych naniesie ewentualne zmiany i poprawki. Zaakceptowany przez Zamawiającego projekt, stanowi podstawę do realizacji zamówienia - dotyczy części A.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, wraz z gotowymi artykułami, wszystkie projekty wraz zaakceptowanymi (ostatecznymi) projektami w wersji cyfrowej na nośniku/-ach CD/DVD), na adres:
Uniwersytet Śląski Katowice, ul. Jagiellońska 28/A125 - dotyczy części A.
Wszystkie materiały muszą być nowe, bez uszkodzeń i wad fabrycznych, zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia- dotyczy części A.
Wykonawca wykona po dwa (2) projekty graficzne strony internetowej - strony głównej i przykładowej podstrony w systemie CMS i udostępni Zamawiającemu w celu wyboru jednego z nich na serwerze własnym lub Zamawiającego. W terminie 2 dni roboczych od udostępnienia projektów na serwerze, Zamawiający
zaakceptuje jeden - dotyczy części B.
Wykona stronę internetową (www) na podstawie jednego z wybranych przez Zamawiającego projektów i przeszkoli 4 osoby w zakresie obsługi systemu zarządzania treścią CMS oraz przekaże Zamawiającemu instrukcję obsługi tego systemu - Etap I, a następnie dokona jej rozbudowy - Etap II. Wykonawca umożliwi testowanie pełnej funkcjonalności strony co najmniej na 7 dni przed terminem wykonania każdego etapu- dotyczy części B.
Wykonawca przekaże login i hasło dostępu do panelu administracyjnego strony internetowej - dotyczy części B.
W ramach usługi Wykonawca zapewni ponadto wsparcie techniczne (opiekuna technicznego), obejmujące konsultacje dotyczące obsługi systemu CMS w tym aktualizacji strony oraz usuwanie awarii w okresie od daty zakończenia realizacji etapu I i przez okres dwóch lat licząc od daty zakończenia realizacji etapu II, bez
dodatkowego wynagrodzenia - dotyczy części B.
Wykonawca musi wykonać projekty i układy graficzne zgodne z Zestawem logotypów RPO, Województwa śląskiego, Unii Europejskiej dostępnym na stronie internetowej: http://rpo.slaskie.pl/ oraz sugestiami i wskazówkami Zamawiającego.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2(Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Miejsce dostarczenia materiałów: Katowice, ul. Jagiellońska 28/A125.
Termin realizacji zamówienia:
- dla Części A - od daty zawarcia umowy do 28.05.2012r.
- dla Części B - Etap I od daty zawarcia umowy nie później niż do 15.06.2012r.(przy czym Wykonawca umożliwi testowanie pełnej funkcjonalności strony internetowej na co najmniej 7 dni przed upływem tego terminu).
Etap II - od 15.07.2013r - 31.08.2013r. (przy czym Wykonawca umożliwi testowanie pełnej funkcjonalności strony internetowej na co najmniej 7 dni przed upływem tego terminu).
UWAGA !!! Termin realizacji Etapu II może ulec zmianie w przypadku wydłużenia realizacji projektu po uprzednim uzyskaniu zgody Instytucji Zarządzającej RPO na zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego do umowy o dofinansowanie.
Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów
państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 78.40.00.00-4, 22.46.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt. 1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla część A
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie
niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia
w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie - w wykonaniu:
nie mniej niż 2 usług (zakończonych) obejmujących łącznie druk co
najmniej następującego asortymentu:
- ulotek i/lub broszur,
- teczek papierowych,
- notatników,
- naklejek papierowych i/lub naklejek 3D
- wykonanie nadruków na artykułach innych niż papierowe (np. długopisach, smyczach reklamowych, pen-drive ach)
Uwaga!!! Wykonawca musi wykazać, iż wykonał nie mniej niż 2 usługi,
które łącznie obejmowały ww. asortyment
Dla części B
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie
niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia
w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie - w wykonaniu:
usługi bądź usług obejmujących wykonanie łącznie przynajmniej trzech
(3) serwisów www. w oparciu o CMS obejmujący przynajmniej połowę
(50%) z niżej wymienionych modułów:
1. Administratorzy
2. Ankiety
3. Aktualności
4. Formularz kontaktowy
5. Galeria zdjęć/obrazów
6. Kopia strony www
7. Mapa serwisu
8. Menu główne
9. Menu prawe lub lewe
10. Newsletter wewnętrzny
11. Pliki do pobrania
12. Pokaz slajdów (na stronie głównej)
13. System banerowy
14. Strony i podstrony
15. Wersja językowa polska i obcojęzyczna
16. Użytkownicy i ich prawa
Uwaga!!! Wykonawca winien wskazać minimum 3 serwisy www.,
wykonane w oparciu o CMS i wymienić jakie moduły obejmował CMS.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca
złoży do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie
w/w warunku:
1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
(załącznik nr 1B do SIWZ),
2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców
(załącznik nr 1D do SIWZ), oraz załączeniem dokumentów (np.
referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,
- o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt. 1 i 3 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt. 1 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust 1 pkt. 1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Informacja o działalności gospodarczej wygenerowana z Centralnej
Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) - składa
Wykonawca będący osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą.
Dołączenie wydruku zalecane przez Zamawiającego.
Wydruk ze strony internetowej (CEIDG)
2. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez
pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony
w dokumencie rejestrowym.
W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.
Oryginał lub czytelna, wyraźna kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza.
3. Jeśli Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy
podwykonawcom.
W załączeniu druk do ewntualnego wykorzystania.
Przykładowy wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza)
Oryginał
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia ( - w przypadku zmiany harmonogramu rzeczowo finansowego do umowy o dofinansowanie nr UDA-RPSL.05.04.00-00-010/11-00, - wydłużenia realizacji projektu, - w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. tzw. siła wyższa); Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
2) w przypadku potrzeby zmian w ilości asortymentu, nie wpływających na zmianę ceny.
3) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia.
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust 1 wzoru umowy.
7) W sytuacji zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą- na pisemny wniosek jednej ze Stron.
3. Ewentualna zmiana osób, o których mowa w § 2 ust. 1 i ust.2 wzoru umowy wymaga pisemnej notyfikacji ze strony Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/u/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp., pok.69
40-007 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 12:30, miejsce: Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp., pok.69
40-007 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu: Ogólnodostępna baza danych bio- i georóżnorodności Województwa Śląskiego - integralna część otwartego regionalnego systemu informacji przestrzennej, BIOGEOSILESIA ORSIP, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, umowa nr UDA-RPSL.05.04.00-00-010/11-00 z dnia 11 sierpnia 2011 r., Priorytet V - Środowisko, Działanie 5.4 Zarządzanie środowiskiem i jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Druk materiałów informacyjno - promocyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk materiałów informacyjno - promocyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 78.40.00.00-4, 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Utworzenie strony internetowej - projekt graficzny wraz z budową i rozbudową (dwa etapy realizacji).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utworzenie strony internetowej - projekt graficzny wraz z budową i rozbudową (dwa etapy realizacji)
Termin realizacji zamówienia dla części B
- Etap I od daty zawarcia umowy nie później niż do 15.06.2012r.(przy czym Wykonawca umożliwi testowanie pełnej funkcjonalności strony internetowej na co najmniej 7 dni przed upływem tego terminu).
- Etap II - od 15.07.2013r - 31.08.2013r. (przy czym Wykonawca umożliwi testowanie pełnej funkcjonalności strony internetowej na co najmniej 7 dni przed upływem tego terminu).
UWAGA !!! Termin realizacji Etapu II może ulec zmianie w przypadku wydłużenia realizacji projektu po uprzednim uzyskaniu zgody Instytucji Zarządzającej RPO na zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego do umowy o dofinansowanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 78.40.00.00-4, 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.