Katowice: Druk materiałów promocyjno-informacyjnych oraz utworzenie strony internetowej na potrzeby projektu Ogólnodostępna baza danych bio- i georóżnorodności Województwa Śląskiego - integralna część Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej, BIOGEO SILESIA ORSIP
Numer ogłoszenia: 139158 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów promocyjno-informacyjnych oraz utworzenie strony internetowej na potrzeby projektu Ogólnodostępna baza danych bio- i georóżnorodności Województwa Śląskiego - integralna część Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej, BIOGEO SILESIA ORSIP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk materiałów promocyjno-informacyjnych oraz utworzenie wraz z późniejszą rozbudową strony internetowej na potrzeby projektu Ogólnodostępna baza danych bio- i georóżnorodności Województwa Śląskiego - integralna część Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej, BIOGEO SILESIA ORSIP.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach:
Nr 1) Część A - Druk materiałów informacyjno-promocyjnych
Nr 2) Część B - Utworzenie strony internetowej - projekt graficzny wraz z budową i rozbudową (dwa etapy realizacji).
Zamawiający przekaże Wykonawcy:
1) wersje cyfrowe projektu graficznego teczki, ulotki i ankiety wykonane w Adobe InDesign, ilustracje w Photoshop i Ilustrator .
2) Materiały cyfrowe (pliki .doc, .jpg i inne) do opracowania projektów graficznych
3) Informacje niezbędne do uruchomienia strony internetowej www (usługi WWW) na serwerze Uniwersytetu Śląskiego, na którym funkcjonuje już podstrona http://www.biogeo.us.edu.pl/ankieta/public - dotyczy części B
4) Logotyp projektu (plik .cdr wersja 12)
Wykonawca przedstawi do akceptacji i wyboru Zamawiającego, po 2 edytowalne propozycje projektów dla teczki, ulotki, notatnika i wszystkich rodzajów naklejek, na których Zamawiający będzie mógł nanosić ewentualne komentarze i oznaczenia. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od daty dostarczenia projektów wybierze jeden. Po przygotowaniu wersji do druku Wykonawca przedstawi go do ostatecznej akceptacji Zamawiającego, który w ciągu 2 dni roboczych naniesie ewentualne zmiany i poprawki. Zaakceptowany przez Zamawiającego projekt, stanowi podstawę do realizacji zamówienia - dotyczy części A.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, wraz z gotowymi artykułami, wszystkie projekty wraz zaakceptowanymi (ostatecznymi) projektami w wersji cyfrowej na nośniku/-ach CD/DVD), na adres:
Uniwersytet Śląski Katowice, ul. Jagiellońska 28/A125 - dotyczy części A.
Wszystkie materiały muszą być nowe, bez uszkodzeń i wad fabrycznych, zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia- dotyczy części A.
Wykonawca wykona po dwa (2) projekty graficzne strony internetowej - strony głównej i przykładowej podstrony w systemie CMS i udostępni Zamawiającemu w celu wyboru jednego z nich na serwerze własnym lub Zamawiającego. W terminie 2 dni roboczych od udostępnienia projektów na serwerze, Zamawiający zaakceptuje jeden - dotyczy części B.
Wykona stronę internetową (www) na podstawie jednego z wybranych przez Zamawiającego projektów i przeszkoli 4 osoby w zakresie obsługi systemu zarządzania treścią CMS oraz przekaże Zamawiającemu instrukcję obsługi tego systemu - Etap I, a następnie dokona jej rozbudowy - Etap II. Wykonawca umożliwi testowanie pełnej funkcjonalności strony co najmniej na 7 dni przed terminem wykonania każdego etapu- dotyczy części B.
Wykonawca przekaże login i hasło dostępu do panelu administracyjnego strony internetowej - dotyczy części B.
W ramach usługi Wykonawca zapewni ponadto wsparcie techniczne (opiekuna technicznego), obejmujące konsultacje dotyczące obsługi systemu CMS w tym aktualizacji strony oraz usuwanie awarii w okresie od daty zakończenia realizacji etapu I i przez okres dwóch lat licząc od daty zakończenia realizacji etapu II, bez dodatkowego wynagrodzenia - dotyczy części B.
Wykonawca musi wykonać projekty i układy graficzne zgodne z Zestawem logotypów RPO, Województwa śląskiego, Unii Europejskiej dostępnym na stronie internetowej: http://rpo.slaskie.pl/ oraz sugestiami i wskazówkami Zamawiającego.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2(Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Miejsce dostarczenia materiałów: Katowice, ul. Jagiellońska 28/A125.
Termin realizacji zamówienia:
- dla Części A - od daty zawarcia umowy do 28.05.2012r.
- dla Części B - Etap I od daty zawarcia umowy nie później niż do 15.06.2012r.(przy czym Wykonawca umożliwi testowanie pełnej funkcjonalności strony internetowej na co najmniej 7 dni przed upływem tego terminu).
Etap II - od 15.07.2013r - 31.08.2013r. (przy czym Wykonawca umożliwi testowanie pełnej funkcjonalności strony internetowej na co najmniej 7 dni przed upływem tego terminu).
UWAGA !!! Termin realizacji Etapu II może ulec zmianie w przypadku wydłużenia realizacji projektu po uprzednim uzyskaniu zgody Instytucji Zarządzającej RPO na zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego do umowy o dofinansowanie.
Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 78.40.00.00-4, 22.46.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Informacja o działalności gospodarczej wygenerowana z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) - składa Wykonawca będący osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą.
Dołączenie wydruku zalecane przez Zamawiającego.
Wydruk ze strony internetowej (CEIDG)
2. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym.
W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.
Oryginał lub czytelna, wyraźna kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza.
3. Jeśli Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
W załączeniu druk do ewntualnego wykorzystania.
Przykładowy wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza)
Oryginał

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia ( - w przypadku zmiany harmonogramu rzeczowo finansowego do umowy o dofinansowanie nr UDA-RPSL.05.04.00-00-010/11-00, - wydłużenia realizacji projektu, - w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. tzw. siła wyższa); Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
2) w przypadku potrzeby zmian w ilości asortymentu, nie wpływających na zmianę ceny.
3) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia.
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust 1 wzoru umowy.
7) W sytuacji zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą- na pisemny wniosek jednej ze Stron.
3. Ewentualna zmiana osób, o których mowa w § 2 ust. 1 i ust.2 wzoru umowy wymaga pisemnej notyfikacji ze strony Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/u/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp., pok.69
40-007 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 12:30, miejsce: Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp., pok.69
40-007 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu: Ogólnodostępna baza danych bio- i georóżnorodności Województwa Śląskiego - integralna część otwartego regionalnego systemu informacji przestrzennej, BIOGEOSILESIA ORSIP, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, umowa nr UDA-RPSL.05.04.00-00-010/11-00 z dnia 11 sierpnia 2011 r., Priorytet V - Środowisko, Działanie 5.4 Zarządzanie środowiskiem i jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Druk materiałów informacyjno - promocyjnych.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Utworzenie strony internetowej - projekt graficzny wraz z budową i rozbudową (dwa etapy realizacji).