Katowice: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 126297 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63919 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji materiałów biurowych, zwanych dalej artykułami lub materiałami. Zakres zamówienia obejmuje zakup artykułów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: Część A Artykuły biurowe - Ilość i opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 2A i 2B Część B Papier - Ilość i opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 2A i 2B Część C Materiały piśmienne - Ilość i opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 2A i 2B 3. Szczegółowy wykaz artykułów wraz z wymaganymi parametrami i opisem przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 2A i 2B (dotyczy części od A do C) do niniejszej SIWZ, przy czym podane w nich ilości poszczególnych artykułów są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania podanych ilości maksymalnych, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w siwz. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 6.Adres dostawy: a)Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 11, Magazyn Artykułów Różnych: -w zakresie części A poz. 1-105 wykazu oferowanych artykułów (zał. 2A do SIWZ) -w zakresie części B poz. 1-18 wykazu oferowanych artykułów (zał. 2A do SIWZ) -w zakresie części C poz. 1-43 wykazu oferowanych artykułów (zał. 2A do SIWZ) b)Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. 420 - Dział Logistyki: -w zakresie części A poz. 106-110 wykazu oferowanych artykułów (zał. 2A do SIWZ) -w zakresie części B poz. 19 wykazu oferowanych artykułów (zał. 2A do SIWZ) -w zakresie części C poz. 44-45 wykazu oferowanych artykułów (zał. 2A do SIWZ) zgodnie z każdorazowym zamówieniem, wystawionym w wyniku zawarcia umowy. 7. Okres realizacji zamówienia: w zakresie wszystkich części przedmiot zamówienia będzie realizowany przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, albo do wyczerpania asortymentu, określonego w załączniku nr 2A do SIWZ , 8. Dostawy będą realizowane partiami, według bieżących potrzeb Zamawiającego - na podstawie zamówień złożonych w wyniku zawarcia umowy, w terminie do 7 dni od daty otrzymania każdorazowego zamówienia; 9.Wymagany minimalny okres gwarancji: okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii artykułów biegnie od dnia podpisania protokołu odbioru. 10.Warunki realizacji zamówienia: -towar zamówiony w ramach jednego zamówienia będzie dostarczany w całości jednorazową dostawą, Zamawiajacy nie dopuszcza dostaw cząstkowych; -towar będzie dostarczany w dni robocze w godzinach 8:00-14:00; -Wykonawca z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem powiadomi Zamawiającego telefonicznie, faxem lub mailowo o planowanym terminie dostawy, -termin płatności faktury wynosi 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT; -podstawą przyjęcia dostarczonej wraz z towarem faktury VAT będzie podpisany bez zastrzeżeń przez obie Strony umowy protokół odbioru ilościowo-jakościowego. Wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr 1 do umowy. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 12.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 13.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14.Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 15.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 16.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 17.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 18.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.90.00-0, 30.19.70.00-6, 30.19.30.00-8, 30.19.28.00-9, 30.12.40.00-4, 30.19.76.44-2, 30.19.76.00-2, 30.19.76.20-8, 30.19.20.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: cześć B- papier

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147707,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: część C - materiały piśmienne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21280,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 3   

Nazwa: część A - artykuły biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173733,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ