Katowice: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę budynku Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Śląskiego przy placu Sejmu Śląskiego 1 w Katowicach wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę/rozbudowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Numer ogłoszenia: 125798 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41518 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę budynku Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Śląskiego przy placu Sejmu Śląskiego 1 w Katowicach wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę/rozbudowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowę budynku Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Śląskiego przy placu Sejmu Śląskiego 1 w Katowicach wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę(rozbudowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego. 2. Zakres opracowania projektowego obejmuje: 1) Dostosowanie budynku do wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej - strefy pożarowe, klapy oddymiające, instalacja p. poż., system monitoringu pożaru, oświetlenie ewakuacyjne, oświetlenie awaryjne, 2) Rozbudowę sieci logicznej łącznie z siecią dedykowaną, 3) Modernizację trzech sal wykładowych, 4) Opracowanie ekspertyzy technicznej przez rzeczoznawcę budowlanego ds. zabezpieczeń p. poż., uzgodnioną przez Wykonawcę (Projektanta) z Komendą Wojewódzką PSP, dotyczącą klatek schodowych, które nie spełniają wymogów drogi ewakuacyjnej (szerokość biegu i spocznika) 5) Modernizację korytarzy (parter, I, II, III, IV piętro) oraz trzech klatek schodowych, 6) Przebudowę sanitariatów damskich (dużych i małych) wraz ze zmianą funkcji jednego sanitariatu na salę dydaktyczną, 7) Przebudowę korytarza sutereny, 8) Przebudowę pomieszczenia sali konsumenckiej bufetu wraz ze zmianą funkcji pomieszczenia na salę dydaktyczną, łącznie z opracowaniem projektowym wentylacji nawiewno - wywiewnej, Wykonawca przed przystąpieniem do prac projektowych zobowiązany jest do przeprowadzenia inwentaryzacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Dokumentacja projektowa powinna obejmować: 1) projekt budowlany, 2) projekt wykonawczy wielobranżowy, obejmujący: - część architektoniczną zawierającą kolorystykę - część konstrukcyjną - część instalacyjną elektryczną - sieć logiczną i dedykowaną - część instalacyjną sanitarną wentylacyjną - część instalacyjną sanitarną wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej - część instalacyjną p. poż. - strefy pożarowe, klapy oddymiające, system monitoringu pożaru. 3) przedmiary robót z podziałem na branże, 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych z podziałem na branże, 5) kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże. Opracowanie projektowe winno obejmować cały zakres realizowanego zadania. Dokumentacja projektowa winna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego, przepisów techniczno-budowlanych i norm. UWAGA: W dokumentacji projektowej będącej przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane (tj. w projekcie budowlanym i wykonawczym, a także przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych), Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można jego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. W takim przypadku Wykonawca dokumentacji musi wskazać parametry, które nie będą naruszały zasady uczciwej konkurencji 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) złożenie w Wydziale Budownictwa Urzędu Miasta Katowice wniosku o wydanie pozwolenia na budowę(rozbudowę, wraz z niezbędnymi załącznikami oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę(rozbudowę, 2) pełnienie nadzoru autorskiego od daty poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o rozpoczęciu procedury udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych do końcowego odbioru robót od Wykonawcy robót budowlanych przez Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, a także wzór umowy- załącznik nr 3, które stanowią integralną część SIWZ. 6. Zamawiający informuje, iż umożliwi, na wniosek Wykonawcy, wizję lokalną po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z p. Danielem Młodzik (nr tel. 0-32 200-92-52). 7. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy licząc od daty potwierdzonych pisemnie uzgodnień zakresu prac projektowych. Strony dołożą wszelkich starań, aby w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy dokonać uzgodnień zakresu prac projektowych. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ). 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-3, 74.23.15.40-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 26.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ