Katowice: Roboty naprawcze odchylonego od pionu szybu windy przy budynku Wydziału Pedagogiki i Psychologii w Katowicach ul. Grażyńskiego 53 nr DZP.381.4.2015.RB
Numer ogłoszenia: 121866 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty naprawcze odchylonego od pionu szybu windy przy budynku Wydziału Pedagogiki i Psychologii w Katowicach ul. Grażyńskiego 53 nr DZP.381.4.2015.RB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na robotach naprawczych odchylonego od pionu szybu windy przy budynku Wydziału Pedagogiki i Psychologii przy ul. Grażyńskiego 53 w Katowicach. 2)Zakres prac obejmuje: a)Roboty przygotowawcze: -rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej - do ponownego ułożenia, -demontaż balustrady schodowej - do ponownego montażu, -demontaż windy i olinowania przed pionowaniem szybu windy oraz ponowny montaż, -wykopy pod fundamenty dla podnośników, -wykopy wąsko przestrzenne, - wykucie betonu grub. 95 cm z podszybia windy, -montaż ramowych rusztowań przyściennych, -rozebranie rury spustowej z PCV - do ponownego montażu, -demontaż systemowej elewacji Alucobond - do ponownego montażu, -podbudowa z chudego betonu grub. 26 cm pod stopy fundamentowe, -wykonanie stóp fundamentowych żelbetowych 100x160x40 cm, -beton kl. B25, stal zbroj. kl. A-II, -przebicie otworów 20x24 cm w ścianach żelbetowych, grub. 20 cm szybu windy, -montaż belek stalowych 2[ ] 240/4000 - 2 szt. oraz 240/3850 - 2 szt., ze stali 18 G2, do rektyfikacji szybu windy, -montaż stężeń z ceowników do wewnętrznej ściany szybu windy, na czas prostowania (ze względu na okna). [ ] 160/1600, 3 sztuki, kotwy M16, głębokość kotwienia 125 mm, -demontaż systemowych profili dylatacyjnych wraz z oczyszczeniem szczelin dylatacyjnych. b)Rektyfikacja szybu windy - prostowanie: -wykonanie pionowania szybu windy za pomocą podnośników, -podbudowa twardym drewnem belek stalowych 2[ ] 240/4000 wypionowanego szybu windy - po pomiarach geodezyjnych. c)Stabilizacja szybu windy: -wykonanie kompleksowej usługi iniekcji 4 sztuk mikropali (rura obsadowa w płycie fundamentowej śr. 168,3/10, dług. 500 - 700 mm - 4 sztuki, zakładana długość pali 9,20 m), -wykonanie kotwienia szybu windy do stropów istniejącego budynku za pomocą kotew wklejanych M20, głębokość kotwienia min. 170 mm, -wykonanie elementów stalowych z kątownika 200x200x20/150 z otworami owalnymi na kotwy o śr. 22 mm, z malowaniem. d)Roboty wykończeniowe: -demontaż stężeń z ceowników [ ] 160/1600, poprzez odkręcenie, -demontaż belek stalowych 2[ ] 240/4000 do rektyfikacji, -zabetonowanie otworów 20x24 cm w ścianach szybu windy, -podbudowa z chudego betonu grub. 95 cm w podszybiu windy, -zasypanie wykopów ziemią z ukopów i ubiciem warstwami co 15 cm, -wywiezienie gruzu i ziemi, -malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi akrylowymi tynków wewnętrznych, -ułożenie obrzeży betonowych 8x30cm na podsypce piaskowej (obrzeża z demontażu), -podbudowa z kruszywa łamanego grub. 15 cm po zagęszczeniu, -wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka z demontażu), -montaż systemowej elewacji Alucobond (materiał z odzysku), -montaż rury spustowej z PCV (materiał z odzysku), -montaż systemowych profili dylatacyjnych ściennych, sufitowych i posadzkowych. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ pn.: dokumentacja techniczna.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.00.00.00-1, 45.26.21.10-5, 45.26.21.20-8, 45.26.22.10-6, 45.26.22.11-3, 45.26.22.12-0, 45.26.23.00-4, 45.26.24.26-3, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wraz z ofertą powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby/ób wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku: 1)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, 2)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3)konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu robót ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, niezależne od niego, dotyczące np. braku przygotowania - możliwości przekazania miejsca realizacji zamówienia z uwagi na istotne czynniki uniemożliwiające podjęcie robót budowlanych, 4)zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), 5)zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §3 ust. 2 umowy (podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych), z zastrzeżeniem zapisów §3 ust. 3 umowy. 6)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 7)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 7 ust 1 umowy. 8)zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/roboty-budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12 40-007 Katowice pok. 68.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12 40-007 Katowice pok. 69.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2a ustawy Pzp (przesłanka wykluczenia Wykonawcy została opisana szczegółowo w załączniku nr 1C do SIWZ). 5. Jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - stosowny dokument w oryginale należy załączyć do oferty. W załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania. Przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1D do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza) Oryginał.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie